Bijuterii Velbi (Advertorial? Nici pe departe!)

În viața vieților mele n-am scris cu atâta interes și drag despre bijuterii ca acum. Nici despre cărți, măcar! Cei care mă citiți, mă știți bine că mi-s sinceră, da?

Sunt înamorată acum. Sunt așa… visătoare, dulce-amețită… Orice-aș face prin casă sau aiurea, parcă îmi simt gâtul regește răsfățat de apăsarea ușoară a colierului din piele naturală regal air, iar cu coada ochiului, în mers, văd și floricelele cerceilor din set pe care tot cu noblețe îmi vine, cumva atât de natural, fix ca o regină, a-i purta.

Mă simt deodată sănătoasă, energică în sobrietatea mea regală, deținătoarea unică (știu, gândesc egoist, dar mi-e insuportabil gândul că toate femeile pot deveni ca și mine, regine, deși este evident acest lucru, având în vedere prețul aproape derizoriu  al acestor bijuterii cu aer de curte regală), deținătoarea unică, zic, a secretului eleganței.

Ador bijuteriile din pietre semiprețioase și piele. ( Tata a fost maistru tăbăcar, l-am ajutat în adolescență să vopsească obiecte vestimentare din piele și niciodată nu mi-am cumpărat fără părerea lui avizată, încălțămintea din piele. Pielea e caldă. Și e vie, într-un fel special. Cum este pământul viu, pentru țărani.) Îmi plac bijuteriile migălite. Și-mi plac și mai mult, atunci când au prețuri accesibile! Am în cutia mea modestă de bijuterii câteva seturi, din coral alb și roșu, turcoaz, bronzit, agate de foc. Dar nu sunt calde, știți?

Îmi plac bijuteriile unicate. Și-mi plac bijuteriile colorate. Lucrate de mână, artistic. Din toată garderoba mea, cu cea mai mare plăcere port croșeturile pe care mi le-a făcut mama. Ultima, această brățară: 004

La cununia mea, foarte probabil, voi purta bijuterii handmade. Iar cadoul de 39 de ani, evident… bijuterii Velbi!

Sunt atrasă și de velbi-urile pictate, ca și de cele din rășină. Îmi plac la nebunie colierele la baza gâtului pentru că sunt interesată să captez atenția asupra chipului meu, cu ochi albaștri. Mai am ceva de adăugat (cum să oprești o îndrăgostită să vorbească despre obiectul pasiunii sale?): voi căuta să aduc în cutia personală de bijuterii și un set, în culori solare, de bijuterii realizate în tehnica quilling.

Deci am scris, fără niciun interes ( nu altul decât de a vorbi despre ceva ce-mi place mult, despre accesorii- că doar sunt femeie!- și de a-mi împărtăși, scriind, bucuria) un articol aproape ca un advertorial. Cum m-am descurcat? Mă lansez? (Glumesc. Promit să rămân în banca mea. Felicitări Velbi, că m-a făcut să mă ridic din bancă.)

P. S. (Inutil, îmi imaginez, dar mă asigur.) Nu ignorați link-urile din articol, veți descoperi nu doar gusturile mele personale, ci și niște bijuterii una și una!

3 gânduri despre „Bijuterii Velbi (Advertorial? Nici pe departe!)

  1. Am aflat de Velbi datorită Mariei şi am şi eu o listă luuuungă cu ce mi-aş dori de acolo. Ai dreptate, sunt minunate. Şi spun şi eu : da, te-ai descurcat foarte bine! 😉
    O seară frumoasă îţi doresc!

    • Și eu tot datorită Mariei am aflat. Felicitări pentru premiul din partea ei și mulțumesc pentru vizită și comentariu, pentru prietenia ta. Chiar îmi plac aceste bijuterii. Mult, mult.

Lasă un răspuns

