Sa ne infrumusetam casa. Alina are cateva propuneri.

Bucuroasa va salut din nou. Sunt fericita, stiti? Beau cafea si scriu despre o tanara despre care stiu ca a lucrat o vreme buna la un ziar local din Oltenia (10 ani), acum lucreaza in administratie dar ceea ce face ea cu pasiune adevarata este  infrumusetarea obiectelor precum: suporturi de creioane, de servetele, perii si cufarase prin tehnica servetelului. Migaleste, decupeaza, picteaza precum veti vedea mai jos  nu pentru bani, desi investeste in materiale de lucru, ca noi toti cei care facem cate ceva din pasiune, si ar fi bine sa-si recupereze investitia, vanzandu-si produsele. Pentru care nici nu pretinde preturi mari, cam 20-25 ron per articol. Cu banii recastigati, ar migali mai departe, pentru ca este bucuria ei cea mai mare. (Ce satisfactii sa ai ca functioar in administratie, ma gandesc?) O inteleg perfect, nici eu nu am facut in 5-6 saptamani 20 de saluri pentru ca sa imi cumpar, prin vanzarea lor- inca inceata- ceva in casa, ci ca sa imi cumpar alte 20 de sculuri sa le fac iar saluri. Terapie ocupationala, pasiune,fiecare face ceea ce face din cine stie care motivatie.

Stiti ceva? Imi plac foarte mult lucrurile facute de mana, in casa. Pe biroul nostru modern eu am un mileu- da, fix!- pe care i-am cerut mamei sa mi-l lucreze anume. Ma plictiseste sa vad camera mea mobilata ideal dar, cu exceptia sutelor de carti din biblioteca, a candelei si a altor putine alte accente handmade, monotona cat cuprinde.

Asadar, revenind la Alina, va invit sa luati seama la ceea ce face ea si sa o sprijinim sa mearga mai departe pe de o parte, iar noi sa ne decoram casa cu lucruri facute manual, cu suflet, ca pe vremuri. Eu voi avea o perie facuta de Alina si, sper, o cutie in care voi pune, na, asa mi-a venit, acele de cusut sau ceea ce tin pe langa mine cand mesteresc si eu.

Priviti ce presupune munca Alinei si cantariti daca merita sau nu cei 20 ron cu care pretuieste ea ceea ce face. Iata:

Pagina de faceook a Alinei este aceasta.

Va multumesc pentru ca sprijiniti proiectul meu citind articolele de pe acest blog si nu uitati: sustinem lucrul de mana!

(Urmatorul articol va apartine gentilor  marca Spicul de grau.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

