Frunza indragostita de Spicul de grau. (Poveste cu happy end.)

Va imbratisez sincer, cu dragoste. Beau ceai verde indian si ascult muzica veche frantuzeasca (Edith Piaf) scriind despre Roxana, o romanca de mare talent. Afara lapoviteaza si in mod obisnuit as fi indispusa acum, cat cuprinde. Dar eu sunt fericita. Sunt! Pentru ca scriu despre o mestera pentru care am o admiratie dincolo de cuvinte. (MÉȘTER, -Ă, meșteri, -e, s. m. și f., adj. 1. S. m. și f. Persoană care are și practică o meserie; (în special) meseriaș cu calificare superioară 2. S. m. și f., adj. (Om) talentat, priceput, îndemânatic, abil; (persoană) care posedă multe cunoștințe. 3. S. m. și f. (Astăzi rar) Persoană care a adus contribuții (foarte) valoroase într-un anumit domeniu de activitate; maestru. – Din magh. mester.)

Scriu asadar despre o femeie sensibila care creeaza un accesoriu- poseta-plic– indispensabil oricarei femei si face aceasta delicat, lucrand manual si de cele mai multe ori, daca nu intotdeauna, dupa nevoia si gustul personal al clientei. Desi, pe drept cuvant, la ce te-ai mai duce la un creator daca i-ai impune tu ideile tale? Atunci te duci la un executant, nu la un autor. Am vrut sa subliniez deschiderea realizatoarei fata de propunerile si necesitatile proprii fiecarei cliente. Consider in cele din urma ca intotdeauna e vorba doar despre mici detalii, cum ar fi lungimea, latimea sau absenta curelei, culoarea posetei, s.a.m.d.

Roxana-Elena este o frumoasa tanara in varsta de douazeci si noua de ani, absolventa a Facultatii de Arhitectura. Nu am cum sa stiu ce drum au apucat in viata colegii sai, sper ca si-au urmat si ei pasiunea pentru frumos, ca Roxana noastra. Va imaginati, sa ai darul si capacitatea de a dezvolta o intreprindere admirabila precum realizarea unor posete-plic cu aplicatii din macrame si nu numai, 2D si 3D, decupate avangardist, pictate manual, personalizate, (cum ziceam si mai sus).etc. si intr-un singur an sa ajungi atat de departe ca femeia aceasta inventiva, nu e deloc putin lucru!

Face totul cu placere si pentru aceasta foloseste pielea naturala datorita calitatii si rezistentei in timp a produsului si de asemenea datorita plajei variate de culori si texturi. De aceea, si pentru ca posetele sale sunt nu doar originale ci pur si simplu ametitor de frumoase, eu m-am indragostit de gentutele acestea. Desi prin casatorie port alt nume, sunt in acelasi timp si Frunza, asa cum m-am numit treizeci si opt de ani. O Frunza indragostita de gentutele marca Spicul de grau.

 Povestea aceasta foarte frumoasa pentru Roxana dar si pentru mine- ca pentru oricare dintre dumneavoastra dragele mele doamne si domnisoare daca va doriti cat mine- va avea cat de curand un sfarsit (sau un inceput?) fericit: sotul meu, care nu mai suporta sa ma vada suferind chinuita de coloana, mi-a promis una sau doua astfel de posete in care sa nu mai port decat portofelul, actele si o plasuta mica-micutica de cumparaturi. Gentile mele actuale ma obosesc si goale, daramite… stiti prea bine, doamnelor!

Veti gasi pe blogul meu in bara laterala un link permanent catre pagina Spicului de grau, asta daca nu sunteti deja abonate.

Va multumesc tuturor pentru ca, accesand blogul meu girati cu interesul dumneavoastra demersul meu de a promova cat ma tin puterile lucrul de mana. In acest sens, am creat si un banner pe care, foarte curand, numai daca doriti, il puteti prelua pe blogurile voastre.

Veti putea vedea mai jos cele mai vandute 10 posete-plic Spicul de grau.

(Urmeaza un articol despre Bijuteriile de primavara Hand Made.)

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Frunza indragostita de Spicul de grau. (Poveste cu happy end.)

Lasă un răspuns

