Flori pentru viata

Va salut cu bucurie 100% autentica pe fiecare dintre vizitatorii mei. Va multumesc pentru interesul vostru pentru lucrul facut manual, pentru arta handmade , pentru artizanii promovati aici.

Andreea este o rasnoveanca in varsta de douazeci si patru de ani. Creeaza prin tehnica modelarii lutului polimeric (tehnica fimo) niste bijuterii uluitor de frumoase care nu doar ca ispitesc ochiul, dar incurajeaza inimile si mintile noastre obosite de stresul cotidian, plictisite, demoralizate, redandu-le, fie si doar vazandu-le, daramite purtandu-le, speranta, bucuria.

Andreea si-a dezvoltat aceasta pasiune din dorinta ei de femeie care se vroia unica, creand  intai pentru sine, apoi pentru colegele de facultate si prietenele sale bijuterii spectaculoase precum cele din imagini. Dezideratul Andreei este satisfactia deplina a clientelor sale, satisfactie pe care, vazandu-i bijuteriile, putem fi cu totii deja siguri ca o va avea.

Mie nu imi plac nici plantele verzi in ghivece, nici buchetele de flori. Primele pentru ca nu au flori, celelalte pentru ca sunt muritoare. Deja moarte. Am avut un buchet minunat de mireasa cu trandafiri albi si rosii  pe care il pastrez intru amintirea acelui eveniment minunat pe care m-a invrednicit Domnul sa il traiesc, dar e nevoie sa va spun cum arata astazi buchetul?

Sa revenim la florile modelate de Andreea: bijuteriile sale sunt un pasament eficace pentru persoanele delicate care vor sa poarte un „scut” impotriva nedoritelor agresiuni asupra sufletului lor.  Personal, ma bucur pentru ea ca si-a descoperit talentul si il valorizeaza si ma bucur si pentru noi ca ne putem distinge in intunericul strazii fiind luminate de culoare, de seninatate, de splendoare pur si simplu purtandu-i bijuteriile. Andreea, felicitarile si multumirile noastre! Succes, draga noastra rasnoveanca!

In bara laterala a blogului meu veti gasi permanent un banner de promovare cu legatura catre pagina ei de facebook. Si nu uitati: sustinem lucrul facut de mana!

(Urmatorul articol il voi scrie probabil luni, nu stiu inca exact cui il voi dedica. Va rog insa ceva: ramaneti fideli proiectului meu de promovare a handmade-istilor, cumparati mai mult de la ei si mai putin din comert.)

Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre „Flori pentru viata

    • Draga Olimpia, cand am scris „comert” am vrut sa includ subtil magazinele (pe care nu le numesc) din mall-uri si nu numai care in fapt vand accesorii chinezesti de prost gust, de proasta calitate cu preturi nejustificat de mari, sub acoperirea brandurilor internationale.. Apoi, sunt convinsa ca si tu ai dreptate, dar mai cred si ca majoritatea dintre femeile romance nu sunt clientele magazinelor tip „fondul plastic”, parca. Dar recunosc ca prea multe nu stiu eu despre ce se mai gaseste si ce nu prin magazine, eu detestand shoppingul din rarunchi. Multumesc nu doar pentru comentariul tau cat mai ales pentru vizita facuta mie din prietenie, imi place sa cred. Si ca o incurajare pentru proiectul meu.

      • Ioana, cei care merg în mall-uri, nu prea citesc bloguri. Am înțeles că te refereai la asta. Doar că cei ce cumpără chinezării sunt greu de convertit în cumpărători de handmade. Deși unii creatori de handmade au ajuns și în mall-uri, nu au vânzări cine-știe-ce. La nunți sau botezuri „tăt sclipiciu’ îi fruncea”. 🙂 Dar, na, că ne admirăm noi între noi, tot e bine! Mergem înainte! 🙂

Lasă un răspuns

