Originalitate, mister, frumusete in stil vintage-rock

Bun regasit dragi producatori si consumatori de obiecte handmade. Pentru ca sunt pe cale sa dezvolt un articol in care, cum obisnuiesc mereu, ma voi implica emotional si intelectual fara limite, nu voi insista acum sa va demonstrez ca nicio fapta buna nu ramane nepedepsita, ca am primit de la cel rau o ispita sa renunt la proiectul meu in care m-am angajat voluntar de a ajuta dezvoltarii in mediul online a conceptului handmade ci mi se pare mai important  sa continuu sa descopar pentru cei interesati tehnici noi de lucru manual si precum si pe artizanii care le practica, talentati si pasionati.

Asadar, va solicit toata atentia, daca tot ati accesat pagina. Cea despre care voi scrie astazi se numeste- foarte frumos-  Adina, are 27 de ani si este una dintre artistele cu care se poate mandri Suceava, orasul sau natal. Adina a absolvit peisagistica in Iasi iar de realizat accesorii handmade s-a apucat acum doi ani. Avea la acea data (si banuiesc ca si acum) o placere- pe care si eu o am- pentru piesele unicat, dar nu doar atat, ci create in stilul rock, gotic, vintage. Cum nu reusea sa afle in Suceava astfel de accesorii, s-a indemnat sa si le creeze singura.

Inca o data, atentie: sinonimele cuvantului gotic sunt putin descurajante pentru doamnele si domnisoarele mai romantice, mai clasice, cum sunt si eu. Dintre aceste sinonime eu aleg variantele ” fantastic”, „misterios”, dorindu-mi si pentru Adina sa „lumineze” stilul sau preferat gotic/dark in care nu ma indoiesc ca se regasesc destule adolescente. Totusi merita stiut ca imbina adeseori acest stil cu cel romantic-retro. Ea stie insa cel mai bine ce, cum, de ce si pentru cine creeaza. Pentru ca, da, are deja o clientela numeroasa si aceasta din cel putin doua motive: realizeaza chokere cum nu gasesti la orice colt de strada, din dantela si pietre semipretioase, agrafe de par, coronite si piepteni superbi, brose, cercei si bratari– la niste preturi de maxim bun simt si are si un magazin virtual pe Breslo extrem de bine organizat unde oferta este extrem de bogata in accesorii si obiecte decorative, cutiute decorate prin tehnica decoupage sau prin tehnica servetelului si pictate partial sau in totalitate cu acrilice.

Ca de fiecare data, voi prezenta un succint si reprezentativ colaj cu realizari de-ale Adinei, alese subiectiv recunosc, dar va las sa descoperiti singuri mai multe din creatiile sale si sa alegeti ce doriti pentru ca sigur va puteti permite ceea ce va va placea din magazinasul ei, preturile incepand cu 8 ron.

Pentru aceasta, veti gasi permanent in bara laterala a blogului meu un banner care va va conduce direct la magazinul Adinei. Spor la cumparaturi si nu uitati: sustinem lucrul facut manual!

Va multumesc frumos pentru vizita voastra pe blogul meu de astazi. Intrucat proiectul meu de promovare a produselor lucrate manual si a autorilor acestora este un demers voluntar, deci fara niciun beneficiu pretins sau primit din partea celor promovati  imi rezerv dreptul de a alege singura cand, daca si pe cine voi promova. Aceasta neinsemnand ca resping propunerile voastre, dimpotriva.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

