Femei culte, hippie, rebele, femei delicate dar si femei puternice: artista Ximena Stefan creeaza special pentru noi!

Nu voi scrie un singur articol de promovare care sa nu reflecte sinceritate in ceea ce spun si totodata interes fata de ceea ce descriu, deoarece eu sunt o fiinta preponderent emotionala si nu sunt dispusa la sacrificarea timpului meu de viata daca nu sunt indragostita sau cel putin intrigata in sensul bun de tipul de arta handmade abordat sau de artistul prezentat, daca ce vad si recomand nu ma face sa vibrez, sa „visez”, sa zambesc de admiratie.

Astazi voi face ceva ce nu am mai facut pana acum: v-am spus ca toate creatoarele promovate pana acum in proiectul meu Sustin lucrul facut manual sunt frumoase. In bannerul publicitar- pe care il veti gasi ca intotdeauna in bara laterala a blogului pentru a va inlesni calea spre produsele sale- veti regasi chiar portretul Ximenei, pentru ca pe mine acesta m-a cucerit si mi-a dat incredere in ea nu doar ca artist, ci si ca om. (Aflati ca este numele sau real, nu e deosebit?)

As putea sa spun aici o poveste lunga despre debutul ei ca artist bijutier si nu v-ati plictisi citind-o. Voi sintetiza totusi aceasta poveste pentru a va da cat mai repede detaliile pe care nu ma indoiesc ca le asteptati cu nerabdare.

Personal, si ca mine cred ca foarte multe dintre voi, nu sunt deloc incantata de siragurile de margele insiruite simplu pe guta, nu le numesc bijuterii si le ignor absolut. Faceam la scoala, acum treizeci de ani astfel de „coliere”:  din seminte sau paste pictate cu acuarele, insirate pe fir de macrame, sa nu se rupa. Nu! Ximena executa modele complicate de coliere, bratari, cercei, brose, inele, seturi care sa le contina, folosind ca materiale fie margele de sticla si lut, fie perle de cultura, fie perle Mallorca si piele, fie lut si piele. (Lutul polimeric l-a descoperit in studentie, cand a lucrat pentru fiul sau, martisoare.)

Persoanele cu gusturi rafinate, care stiu sa asorteze bijuteriile cu hainele vor alege cu siguranta bijuteriile Ximenei. Barbatii care stiu ce vor femeile de langa ei si stiu sa le surprinda, de asemenea vor opta pentru unul din seturile de bijuterii create de Ximena. In plus, la comanda, face si cutii frumoase-frumoase in care oricare doamna sau domnisoara are mereu ce pune- chiar bijuteriile cumparate de la Ximena, nu-i asa?

Va prezint mai jos obisnuitul colaj cu realizari de-ale artistului handmade prezentat in articol. Nu uitati sa accesati bannerul ei publicitar din bara laterala si nu uitati nici ca: sustinem lucrul facut manual!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Femei culte, hippie, rebele, femei delicate dar si femei puternice: artista Ximena Stefan creeaza special pentru noi!

  1. Ma bucur tare mult ! Esti minunata Xi! Stiu cu cata placere creezi aceste bijuterii. Am vazut de fiecare data cat suflet pui in fiecare creatie.
    Dragele mele, sa stiti ca aceste bijuterii create de Ximena Stefan pe care le purtati, au o particica din sufletul ei.
    Felicitari. Sunt mandra ca iti sunt prietena.

  2. Cu greu m-am abtinut, in privat vorbind cu ea- sa ii spun „Ximi”, atata m-a facut sa ma apropii de sufletul ei! In timp ce o alta artista, ignorand valoarea propriului meu timp si implicarea (dezinteresate material) presupuse de documentare si scrierea articolului, il pretuise pe al sau de parca imi facea mie o mare favoare daca imi da cinci cuvinte cheie pentru a descrie ceea ce face, Ximena s-a dedicat insasi promovarii ei, colaborand foarte mult la conceperea articolului care o recomanda. De unde am dedus ca nu creeaza pentru egoul ei, ci din suflet, punandu-si talentul in slujba iubitorilor de frumos autentic. Numai cand iubesti ceea ce faci nu te mai saturi sa vorbesti despre realizarile tale cat mai detaliat, nicidecum in sila, plictisita. Si eu o indragesc foarte mult pe Ximena.

Lasă un răspuns

