Cadouri Handmade in tehnica Soutache (1)

Sunteti extraordinari voi cei care, din ce in ce mai multi, cititi acest blog dedicat lucrului facut de mana. Lucru manual pe care il sustin deoarece in familia mea eu, mama si sora mea tricotam si/ sau crosetam de ani si ani de zile si facem aceasta cu mult drag. Pretuiesc foarte mult munca si maiestria celor care mesteresc cu andrelele, cu margelele, cu lutul polimeric, cu snurul soutache, cu suveicuta, cu hartia pentru arta quilling, cu pielea, cu sfoara s.a.m.d. Sunteti extraordinari pentru ca interesandu-va despre ceea ce scriu in articolele mele ma ajutati sa duc mai departe acest proiect voluntar al meu de a promova creatori si tehnici in domeniul artei handmade.

Astazi voi scrie despre tehnica soutache. Sunt absolut convinsa ca fiecare dintre cele care cititi de obicei articolele mele dedicate lucrului manual stiti deja cum arata aceste bijuterii, ca vi le doriti sau macar visati la ele, ca ii admirati pe cei sau cele care au talentul si indemanarea sa le faca. Sunt multe bloguri, articole si tutoriale pe internet care sa va lamureasca despre aceasta tehnica minunata de a crea bijuterii deosebite. Va voi recomanda si eu putin mai tarziu un scurt dar elocvent reportaj realizat de Digi 24 despre tehnica soutache. Dar eu vreau sa promovez in articolele mele mai mult omul care realizeaza si de la care putem cumpara bijuterii din acestea cu totul aparte decat tehnica in sine, desi incurajez cu convingere pe oricare dintre cititoarele mele sa incerce sa isi creeze singura accesorii soutache. Eu una recunosc ca nu am abilitati, deci trebuie sa apelez la cei priceputi daca imi doresc- si cat imi mai doresc de mult!- macar o brosa soutache.  (Filmuletul Digi 24 de care ziceam si pe care va invit sa il urmariti- dureaza aproape 4 minute- il gasiti aici.)

Ei bine, Ildi Moldovan si Adela Sandu lucreaza doar cu snur soutache de calitate, compozitia acestuia fiind din bumbac (60%) si  elastin (30%), cu pietre Swarovski, perle, cristale. Ildi si Adela realizeaza coliere, pandantive, cercei, brose, aplicatii pentru genti. Va las acum sa va desfatati privind colajul cu unele din creatiile soutache ale Ildei si Adelei, partenere in cadrul proiectului lor comun avand brandul Cadouri Handmade. Urmeaza un alt articol dedicat acestor artiste care au foarte multe de oferit. Va multumesc pentru vizita, pe data viitoare si nu uitati: sustinem lucrul facut manual!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

