Cadouri Handmade- Quilling (2). Felicitari, tablouri, invitatii de nunta, aranjamente pentru diverse ocazii.

Bun gasit inca o data iubitori si consumatori de lucru facut manual. Ce-ati facut voi intre timp? Ati creat? Ati admirat creatiile altora? Le-ati cumparat pe cele admirate? Eu am primit vesti minunate: mi s-au vandut mai toate salurile pe care le tricotasem in joaca (dar cu pasiune), am si cereri noi. Alta veste buna este ca am ramas prietena cu o parte din cele despre care am scris desi de scris si de descris am facut-o cu acelasi drag in cazul tuturor. Apropo, eu cred ca pot fi gasita extrem de usor pe facebook fiind integrata in zeci de grupuri (numele meu fiind deci public!). Mi se pare prin urmare nepoliticos sa va faceti singuri reclama in comentariile lasate pe blog atata timp cat eu nu pretind pentru articolele mele nimic nimanui, „girand” intr-un anume fel activitatea celor promovati in articole si investind sentimente si incredere pentru fiecare. Imi puteti propune in privat sa scriu despre ceea ce faceti. Daca imi place si mie, scriu doar de placere. Daca nu, si totusi va doriti un articol… La comanda! Nu am nimic impotriva, asta e, pot scrie si asa… In fine, poate a fost o neintelegere. Pentru toate cele care mi-ati dat acordul  sa scriu (benevol!) despre ceea ce faceti, multumiri.

In articolul precedent am scris cate ceva despre bijuterii create in tehnica soutache, puteti revedea articolul aici. Astazi voi aborda iarasi  in cadrul proiectului meu (al nostru?) de sustinere a artei handmade tehnica quilling dar pentru altceva decat bijuterii. (Va amintiti de Velbi si bijuteriile sale superbe despre care am scris la debutul proiectului acesta?) Ildi si Adela lucreaza cu la fel de mult talent ca in tehnica soutache de care am pomenit cand le-am descris prima data activitatea lor artistica, felicitari, tablouri, invitatii de nunta, aranjamente pentru diverse ocazii si sarbatori (chiar si pentru cele Pascale) cu hartie „croita” de ele ci nu cumparata taiata gata din comert. Ele insele o pregatesc, dupa caz, taind fasii de 1.5 – 2 mm, in functie de ceea ce planuiesc sa creeze.

Atat despre Cadouri Handmade. Le puteti urmari lucrarile pe pagina lor de facebook. Le dorim inspiratie si succes ca tuturor celorlalte doamne si domnisoare carora le place lucrul facut manual si pe care le-am promovat aici sau urmeaza- cu acordul si colaborarea lor- sa le promovez. Am in asteptare a va povesti despre doua persoane foarte simpatice. Dar ca sa imi dau si mie un impuls, ce ziceti, sa scriu un articol si despre propria mea pasiune pentru tricotat?

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Cadouri Handmade- Quilling (2). Felicitari, tablouri, invitatii de nunta, aranjamente pentru diverse ocazii.

  1. Buna, Ioana. Da , ar fi bine sa scri si despre tricotaje. Pentru ca si asta e o arta. Si un talent. Iti spune cineva,care spune despre sine ca are doua maini stangi si care ii admira pe cei care au acest dar. Si talent .

Lasă un răspuns

