Ali art- creatoare de bijuterii, magneti de frigider, marturii si alte decoratiuni. Materialul sau favorit: lutul polimeric.

Bun gasit tuturor. Cateodata,  fara sa stiu nimic altceva decat ce mi se destainuie ca informatii pentru compunerea unui articol decent si convingator, ma atasez instinctiv de protagonista pentru care ma implic intru promovare doar observand promptitudinea si abundenta de date ce mi le da si care vadesc pasiunea sa reala pentru ceea ce face. (Se mai intampla cateodata, din fericire nu foarte des, ca informatiile sa nu fie nici bogate, nici complete, de unde si rezultatul uneori dezamagitor chiar pentru mine, cea care public si distribui povestea cuiva care are pentru sine si ceea ce face mai putin interes decat am eu.)

Sa va spun o scurta poveste a povestilor pe care le-ati citit (sper!) pe acest blog in cadrul proiectului meu de sustinere a lucrului facut manual. Aveam un numar (douazeci si unu) de saluri involanate tricotate de mine de drag si terapeutic, ca divertisment. Din ele trei mi le-am oprit mie, patru le-am daruit, cinci le-am vandut foarte repede. Au mai ramas noua. Ieri am aflat ca din acestea s-au mai vandut cinci. Pentru cele ramase, cred ca am un posibil cumparator. Oricum, am cateva persoane pentru care trebuie sa tricotez cate unul doar pentru ca tin la ele. Tot ieri mi s-a spus ca sunt cereri pentru saluri mai subtiri. Eu cumpar din strainatate firele si tot caut o varianta avantajoasa prin care sa nu platesc transportul mai mult decat comanda de sculuri de ata. Am avut- in umbra, dar concret- cativa sustinatori care m-au impulsionat sa nu renunt, sa continuu sa tricotez. Altcineva, care imi daduse nadejdi pana la cer, m-a abandonat fara explicatii. Bine, vinovata am fost eu: am primit in mintea mea lipsita si atunci si acum de vointa antreprenoriala gandurile de progres financiar ale unuia intreprinzator din vocatie. Daca vreau totusi sa vand salurile este si pentru ca stiu ca sunt mai frumoase decat majoritatea din comert, si pentru ca imi trebuiesc bani sa cumpar alte fire cu care sa lucrez alte saluri, totul pentru a ocupa mintea cu folos. Evident, si pentru ca nu pot acumula inutil zeci de saluri in camera mea. Mi-am dat cu aceasta ocazie seama ca publicitatea, pentru cineva care vrea sa traiasca exclusiv din munca facuta cu pasiune- handmade– sau cel putin sa isi suplimenteze astfel veniturile, este foarte importanta. Mi-am facut etichete, ce stiti voi? Am cumparat ambalaje… Ca sa inchei odata povestea povestilor promovarii altor artizani pe blogul meu: am incredere ca imi pot vinde salurile, mai ales daca pot cumpara mai convenabil firele cu care obisnuiesc sa lucrez. Dar vreau sa dau incredere celorlati creatori. Vreau sa descopar tehnici inovative de lucru, oamenii din spatele lor, sa mi-i fac prieteni pe unii dintre ei. E demersul meu naiv? Inutil? Statistica blogului meu arata ca nu, ca exista interes pentru ceea ce fac. Va multumesc tuturor si fiecaruia in parte pentru interesul vostru.

Alina modeleaza de sase ani de zile lutul polimeric dar in timpul sau liber, mai mult ca hobby decat ca afacere! Isi aminteste zambind cum a comandat timida primele pachetele de pasta fimo si s-a incumetat sa isi faca si ea cercei ca cei pe care si-i cumparase de la un targ de primavara din orasul ei (Craiova). Prima pereche- pe care o pastreaza si acum- s-a cam ars.Treptat insa si-a dezvoltat indemanarea, fericindu-si si colegele cu brose, bratari, agrafe, inele, cercei, pandantive facute de ea dar in buna colaborare cu clientele sale. A incercat si alte materiale, textile, si alte tehnici, bijuterii pictate, dar tot pasta fimo o atrage mai mult si astazi! Cand isi mai pierdea in trecut motivatia, isi spunea: ” Sa produc lucrusoare frumoase cu lutul acesta polimeric ma relaxeaza si ma face sa nu ma mai gandesc la nimic altceva; sunt acolo in coltisorul meu cu materialele mele, fara griji, doar cu idei. Vreau, mi-e dor sa modelez, sa creez!” Si se reapuca de modelat. Astfel, s-a „jucat” si a testat  iar acum realizeaza si marturii pentru nunti si botezuri, decoratiuni diverse si pentru bradul de Craciun si pentru cate alte ocazii! Era sa uit: accesorizeaza si rame foto!  Un singur lucru nu prea face ea cat merita: nu isi fotografiaza toate creatiile sa le putem admira si noi acum. (Vorbesc in numele meu, care nu ma satur de aceste floricele fimo, dovada ca nici nu mai stiu cate articole am scris deja despre acestea si nu promit ca ma opresc odata cu prezentul articol.) Va invit sa va delectati cu frumusetile Alinei in colajul de fotografii de mai jos. In bara laterala blogului meu veti gasi un banner publicitar oferit gratuit si Alinei. Dand click pe el, ajungeti pe pagina ei de prezentare. Alina, iti doresc mult succes si tie si multumesc pentru colaborare.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

