Nikolla Nikolla: Coliere realizate in tehnica margelelor crosetate.

Buna ziua din nou, realizatori si consumatori de arta handmade. Ma bucur sa ne reintalnim dupa o oarecare pauza, nedorita, va asigur. Am bucuria sa revin pentru prezentarea unei artizane deosebit de prolifica dar mai ales talentata: Nikolla.

Ei bine, aceasta croseteaza margele de calitate pentru a realiza astfel cercei, coliere si bratari spectaculoase inspirate din portul popular romanesc, dar nu numai. II plac ca teme de inspiratie si Africa, si alte culturi in aceeasi masura. Insa, foarte important, creeaza si in functie de preferintele clientelor care o solicita, modelele sau culorile tinand si de gusturile sau nevoile acestora.

Bijuteriile Nikolla Nikolla sunt asortabile oricarei tinute, de la cele de zi la cele de ocazii si de seara. Va voi lasa sa admirati bijuteriile sale, desi nu ma indoiesc ca cele mai multe dintre voi, cele pasionate de lucrul facut de mana- pe care eu il admir, il practic de asemenea si il sustin promovandu-l prin aceste articole sau prin redistribuiri pe facebook- le cunoasteti deja. Mie insa imi plac atat de mult incat vreau eu insumi sa le revad asa ca voi alcatui acum un colaj din creatiile sale din care aleg subiectiv cateva. Pentru a va putea alege dupa gustul vostru, va invit sa vizitati pagina sa de prezentare accesand banner-ul din partea laterala a blogului meu, banner cu care am premiat-o din respect pentru munca si talentul sau. Va rog sa luati seama si la bijuteriile modelate de Nikolla din lut polimeric, mie imi plac si acestea foarte mult.

Această prezentare necesită JavaScript.

Va multumesc pentru vizita voastra pe blogul acesta care promoveaza lucrul facut manual si va astept ori de cate ori va doriti sa cititi despre creatorii de frumos.

Lasă un răspuns

