Modelarea lutului polimeric, pasiunea Roxanei-Elena Babuta.

Bun regasit dragi realizatori, consumatori si admiratori de obiecte handmade. Doar cateva luni au trecut de cand am aflat si eu despre accesoriile din lut polimeric. Asta e! De cand insa scriu pe blog sau vorbesc cu prietenele despre acestea, de cand achizitionez, primesc cadou (se mai intampla) si port si eu astfel de bijuterii, pot spune cu mana pe inima ca sunt fana lor pana la capat si le recomand oricui vrea sa se distinga sau doar sa se simta frumoasa si unica, pur si simplu.
Despre fimo  si creatorii de accesorii din aceasta pasta, am scris deja de cateva ori bune. Sa stiti ca de obicei eu ma plictisesc repede, dar nu este si acum cazul. N-as mai scrie despre diademe, bratari, cercei, coronite, brose, coliere, etc din lut polimeric daca 1) nu as tine sa promovez orice artist handmade, indiferent de materialul sau tehnica cu care lucreaza, cat timp face aceasta cu talent (apreciere subiectiva- imi aleg singura si benevol protagonistii articolelor pe care le scriu)  si 2) daca totusi, cei la care ma refer nu s-ar deosebi cat de putin, ca stil de cei despre care deja am scris.
Roxana-Elena Babuta este o sensibila inginera din Barlad careia-i place sa modeleze lutul polimeric pentru a crea frumuseti ca cele din colajul de fotografii pe care va invit sa le admirati la sfarsitul articolului. Inca se perfectioneaza. Numai de-ar lasa-o studiile in care este iarasi implicata (in domeniul legislatiei) si care-i mananca timpul si linistea atat de necesare creatiei!
Despre ea am aflat citind aici.  Voi puteti sa-i comandati bijuteriile dorite abordand-o pe pagina sa de prezentare de pe facebook. Puteti face aceasta dand click pe bannerul publicitar din partea stanga a blogului meu, pe care i-l ofer Roxanei din drag de aceste accesorii care mi-au bucurat sufletul cand le-am descoperit.
Va multumesc si pentru aceasta vizita pe blogul meu. Uniti, suntem mai multi cei care sustinem lucrul manual! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

