Vorba acelora: pentru femeia Zurzuri Zurzuri din noi, accesorii handmade deosebite!

Aveti incredere in gustul meu? Nu am sa va dezamagesc nici cu protagonista acestui articol si creatiile ei, va asigur de aceasta, ba chiar v-o promit! Am ceva obligatii astazi, dar le aman cat imi ia sa v-o prezint pe Anca, fiica, mama, sotia, angajata, stiti voi, ca femeia, de toate, dar, mai ales! creatoarea unor splendissime bijuterii din lut polimeric, zurzuristice tare! (Aceasta inseamna ca sunt unicate si inimaginabil de frumoase! Mai catre sfarsitul articolului, va voi spune pe care am pus eu ochii.)

Bucuresteanca Anca a urmat cursuri de pictura, sculptura si design interior. A lucrat cu orice material cunoscut, intr-o multime de tehnici, insa lutul polimeric a fost cel care cucerit-o complet datorita versatilitatii lui  ca material de lucru si a bogatiei de culori in care este disponibil. Imi place ca mai presus de orice tema de inspiratie ea le apreciaza mult tocmai pe cele care vin din partea clientelor sale.

Se simte minunat in lumea ei vesela si colorata, in atelierul sau de creatie (bucataria, unde isi depoziteaza si ustensilele de lucru: masina de paste, cutere, foi de texturare – frunze, mileuri, nasturi, ace, pixuri, panza etc., extruder, culori acrilice, pulberi, cerneala fara alcool, imagini de transfer). II place mult sa combine tehnicile, stilurile si materialele de lucru pe care le-a folosit si in trecut dar pe care le studiaza neincetat, din dorinta de perfectionare.  Si ca sa vedeti ca mananca handmade, viseaza handmade si respira handmade, aflati ca tot ea confectioneaza si ambalajele pentru bijuteriile Zurzuri – face cutii sau pungute din carton folosind tehnica origami.

Dragele mele, a venit momentul promis: dintre bijuteriile Ancai, dintre  Zurzuri-urile imaginate si migalite cu zambet si suflet de ea, mie imi plac… toate!!!

Va las sa admirati talentul sau in lucrarile prezentate mai jos. O puteti contacta accesandu-i bannerul din partea stanga a blogului meu, care va va conduce direct la pagina sa de facebook. Va multumesc mult de tot pentru vizita voastra aici si va mai astept sa vorbim daspre handmade, caci mie imi place si sustin lucrul manual. Pe curand!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Vorba acelora: pentru femeia Zurzuri Zurzuri din noi, accesorii handmade deosebite!

Lasă un răspuns

