Pasiune, dragoste si terapie. Simt artistic, responsabilitate si perfectionism. Ramona, prozatoare si creatoare de bijuterii.

Ma bucur enorm ca ne regasim o data in plus, voi, doamnelor si domnisoarelor si cu mine. Sunt oare o gazda placuta? Imi doresc asta dar nu mai mult decat imi doresc sa apreciati cat mai mult invitatele mele pe care caut sa vi le prezint cum se cuvine, de fiecare data.

Astazi blogul meu, care sustine, publica si arhiveaza articolele pe care le scriu in cadrul proiectului meu personal de promovare a handmade-ului, v-o recomanda pe Ramona. De fapt, fotografiile bijuteriilor sale o vor face si mai cunoscuta decat umilele mele descrieri. Le puteti vedea, o particica din tot ce stie si inca invata, in colajul de prezentare de mai jos.

Ramona bijutereste terapeutic, ca multe dintre noi. Pe cine nu vindeca arta? Din fericire, acum ea si iubeste enorm ceea ce face, caci incepuse a mestesugi lutul polimeric in ideea de a suplimenta veniturile familiei, atunci cand sotul ii intrase in somaj. A mentinut preturile la un nivel rezonabil, cum altfel sa fi supravietuit? Ea are o fiica ce se pregateste sa studieze medicina, pentru ea mai ales face tot ceea ce face. Se tot perfectioneaza si aceasta pentru ca ii place sa fie originala, mereu inovativa, sa incante clientele vechi, sa cucereasca mereu altele noi. Sentimentele pe care le punea in proza pe care ii placea s-o scrie, le pune acum in florile de tot felul pe care le realizeaza intr-o combinatie generoasa pentru a crea coliere, bratari, inele si cercei handmade unicate. Mie imi plac cele in culori bej-alb-cafeniu-unturiu, toata gama… Voua ce Bijuterii Ramona va plac? Puteti rasfoi albumele cu accesoriile Ramonei pe pagina sa de facebook pe care o puteti accesa dand click pe bannerul publicitar pe care i l-am oferit pe blogul meu, in partea lui stanga. Numai bine pana data viitoare, dragi prietene iubitoare si sustinatoare a artei handmade!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

