Arta: visare si viata fara bariere. Sa ramana in tara, o decizie frumoasa pentru artistul plastic Mihai Hadaruga.

Va salut cu caldura pe toti pasionatii de handmade, cititori macar din cand in cand si ai blogului meu. Astazi, o duminica lipicioasa dar atat de calma, am ocazia de a scrie un articol despre un artist deosebit de modest si politicos, Mihai Hadaruga.  El crede despre sine ca s-a nascut cu creionul in mana. Deseneaza, schiteaza, picteaza, graveaza de cand isi aduce aminte. Face arta de dimineata si pana seara, pictand cu sufletul care, crede el, este „poarta catre Dumnezeu”. Nu copiaza pe nimeni, are stilul sau si mai are convingerea ca prin arta sa ii ajuta pe oameni sa creada in ei insisi. Are curajul sa isi urmeze inspiratia care, pentru oricare artist, zice el, este singulara. „Imi place pe aratura”, mai recunoaste Mihai Hadaruga. Iar noua, iubitorilor de noutate, ne place ca el creeaza original, fara reguli, indraznet.

A inceput cu naturi statice si portrete, a facut si mai face bijuterii superbe din cupru, cu suflet (le umple cu energia sa), graveaza cani din ceramica si pahare din sticla, picteaza in stilul abstract dupa care eu sunt „topita”.

Mihai Hadaruga este bucuros ca a luat decizia sa ramana in Romania dupa ce a lucrat o vreme in Italia, ca are curajul sa infrunte noul si sa faca numai ceea ce simte. Chiar s-a rugat Domnului pentru asta, sa poata trai decent din talentul sau, iar Domnul se vede ca i-a ascultat ruga.

Ii multumesc foarte mult lui Mihai ca mi-a dat prilejul sa-i descopar si sa-i promovez cat pot eu de bine arta sa minunata. Este primul artist despre care am scris. Pana acum, am scris doar despre doamne sau domnisoare artiste. Va asigur ca dansul are un suflet la fel de frumos ca fiecare dintre creatiile sale. Din care mi-a dat frau liber sa fac singura o selectie pentru prezentarea de mai jos. Va invit asadar sa admirati ceea ce mi-a placut mie cel mai mult si mai mult, iar restul operelor lui, stiti: accesati bannerul din partea laterala a blogului si veti ajunge unde trebuie pentru a cunoaste si voi stilul Hadaruga Art. Aici puteti urmari si un film despre Mihai. Pe aceeasi pagina, veti descoperi chiar mai mult decat atat.

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Arta: visare si viata fara bariere. Sa ramana in tara, o decizie frumoasa pentru artistul plastic Mihai Hadaruga.

  1. Imi plac foarte mult artistii despre care scrii si cum o faci. Sper sa nu te superi pe mine prea tare daca imi
    voi lua indrazneala sa-ti spun ca nu are ce cauta cuvintele din paranteza paragrafului patru. Asa cred eu!!!
    Ceea ce faci este minunat si chiar nu se asorteaza!
    Poti sterge acest comentariu, dar am simtit ca trebuie sa-ti spun!
    O saptamana usoara sa ai!

  2. Pingback: Emil Ion, artizan al cuprului. Ne plac si bijuteriile din cupru, nu-i asa? | Handmade. Pentru ca este lucrat cu suflet!

Lasă un răspuns

