Maramureseanca Iuliana: de la razboiul de tesut la tehnica soutache. Gentute si bijuterii handmade.

Da, doamnelor si domnisoarelor iubitoare de handmade, am mai descoperit o tanara talentata, pasionata de lucrul manual. Cred ca o stiti deja: Iuliana Dinca. Si ea, ca multe dintre noi, s-o recunoastem, lucreaza pentru linistirea sufletului sacait de cele mai neplacute ale vietii. In acelasi timp, si din dependenta. E teribil de pasionata de tehnica soutache. Totusi, desi snurul soutache este materialul sau de lucru preferat, urmasa bunicii sale maramuresence, tesatoare la razboi, pe care o mosteneste cu recunostinta, nu ezita sa foloseasca pentru creatiile sale nici pasta fimo, nici firele de crosetat, nici pe cele de tricotat. Ii plac accesoriile unicate, deosebite. Eu una, ador gentutele ei foarte mult deoarece le accesorizeaza cu diferite accente soutache, care sunt in sine bijuterii remarcabile. Nu-i asa ca vi le doriti si voi? Eu am o slabiciune pentru gentile lucrate din fire, mi-am facut si eu doua, de umar, cu volanase. Dar atat de frumoase ca ale Iulianei, nu stiu face! Va invit sa le luati seama, cum se zice, in colajul de prezentare de mai jos. Pentru mai multe imagini cu lucrarile ei, accesati-i bannerul din partea stanga a blogului meu. Va multumesc inca o data pentru interesul aratat blogului meu, prin care am sansa sa sustin lucrul manual. Alegeti handmade. Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Maramureseanca Iuliana: de la razboiul de tesut la tehnica soutache. Gentute si bijuterii handmade.

  1. Buna
    Sunt creatoare de accesorii si bijuterii handmade.Mi-ar face placere sa colaboram.Daca doresti sa colaboram,astept un mesaj.O zi minunata !

Lasă un răspuns

