Din seria de articole „Sunt indragostita de tehnica soutache”, astazi inca un artizan: Mynart

Bun regasit tuturor obisnuitilor acestui blog si prietenilor mai noi, care abia l-ati descoperit. Eu sunt Ioana. Port handmade, creez handmade si promovez artisti handmade. Sunt bucuroasa ca fac aceasta caci invat multe si mai ales, imi fac prieteni minunati. Dintre acestia, unul mi-a spus ca am fainosag. Deci, e de bine, de ce n-as scrie? Macar de-as avea atata influenta sa popularizez pe scara cat mai mare handmade-ul! Am trai cu totii mai bine si mai frumos! Ne-am respecta mai mult, parerea mea. Dar despre acestea, alta data. Astazi vreau sa o cunoastem impreuna pe creatoarea accesoriilor Mynart. (V-am spus ca si eu ii cunosc pe cei despre care scriu odata cu voi, nu-i asa?)

Lucrul manual este o deprindere naturala pentru om, de cand lumea. Nimic nou. Cand ceea ce face, face de placere, devine pasiune. Cateodata, una mistuitoare. Ajunge astfel omul sa si viseze ustensilele, materialele si schemele de lucru de care este tot timpul inconjurat si preocupat. Acesta este si cazul celei despre care vorbim acum. Autodidacta, a abordat stilul soutache cu o piesa pretentioasa: un colier. Au incurajat-o reactiile admirative ale prietenelor sale. Inaripata, si-a dezvoltat propriul stil. Nu o deranjeaza rabdarea fara masura pe care soutache-ul o implica, pierde fara regrete chiar si notiunea timpului, v-am zis ca e indragostita de soutache, si cui nu-i place sa stea cu obiectul pasiunii sale cat mai mult? Si apoi, are nenumarate comenzi, pe care nu concepe sa nu le onoreze! O solicita femeile doritoare de bijuterii handmade, unicate, spectaculoase. Va vine sa credeti ca are si doi copii, relativ mici? Dupa ce-i culca, acompaniata de muzica sa preferata, lucreaza- miresele sunt clientele sale favorite, chiar acum lucreazapentru una o coronita!- pana amorteste, in scaun. Draga de ea!

Se inspira, dar nu copiaza modele. Nu ar satisface-o sa migaleasca o bijuterie conceputa de altcineva.  Realizati fortape care i-o da intru perfectionare continua vederea bijuteriilor trudite de ea la gatul, urechile sau mainile clientelor-prietene ale sale?

Ei bine, va las placerea sa o descoperiti si voi pe creatoarea Mynart si aici, si pe pagina sa de prezentare unde puteti ajunge printr-un simplu click pe bannerul sau din partea laterala a blogului meu. Va multumesc iar pentru vizita si va promit alte subiecte frumoase cat de curand.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

