Cristina Petrariu, de la prima trusa de realizat podoabe si pana azi.

Bun regasit tuturor! Ce mai planuiti voi sa va cumparati sa sa va realizati handmade? Eu imi cumpar maine fire pentru o traista de umar pe care s-o lucrez, iar pentru ziua mea ce se apropie, mi-am comandat o a doua bentita cu flori fimo. Poate va intrebati daca eu scriu articolele mele in cunostinta de cauza sau… Am deja accesorii, obiecte decorative si jucarii crosetate amigurumi comandate unora dintre cele despre care am scris pe blogul meu sau daruite, uneori. Am habar despre ce scriu. O singura data am fost usor dezamagita, dar nu suparata. In rest, cred in toate recomandarile pe care vi le-am facut.

Ieri am scris un articol despre colierele statement realizate de Roxana (Coliere Sofia) si acum voi scrie tot despre coliere din acestea complexe, create si migalite cu pasiune de Cristina Petrariu, din Roman.

La varsta de 10 ani, Cristina a primit un cadou asa, ca pentru fetite: o trusa de confectionat singura podoabe.  Dragul de lucrul manual si de culoare l-a mostenit de la scumpa ei mama. In clasa a unsprezecea, si-a facut tricotat pulover. Apoi a tricotat pulovere pentru prieteni si putintel mai tarziu, pentru fiul sau (in varsta de 17 ani, in prezent), tot felul de hainute cu animale, de care am avut cu totii, nu-i asa? In acelasi timp, modifica dupa gustul sau bijuteriile pe care le cumpara din comert. A invatat, in timp, sa margeleasca (Scoala primara de margelit- Ana Zaporojan) dezvoltandu-si abilitatile si creativitatea prin munca si multa pasiune, fara sa se socoteasca nici acum o artista desavarsita, ci inca invatacel.

Pentru colierele sale valorifica si recicleaza orice material: pielea, catifeaua, fetrul, sfoara, pietrele semipretioase, dantela, margelele de nisip, nasturii, paietele, scoicile, accesoriile unora dintre cele ce se pot cumpara de la secon-hand. Numai pietrele de rau nu le-a folosit- inca! Unicitatea o reprezinta pe Cristina Petrariu si aceasta o imprima cu ambitie si creatiilor sale. Realizeaza coliere, bratari, brose. Face totul intr-o ambianta de lumina naturala si liniste absoluta sau ascultand muzica, depinde de stare. Colierele si tot ceea ce creeaza Cristina sunt destinate femeilor cu personalitate care indragesc accesoriile handmade.

In colajul de fotografii reprezentative pentru stilul Cristinei atasat articolului, sunt trei modele de coliere pe care as indrazni sa le port si eu. Spun „as indrazni” deoarece prefer admiratia discreta a celorlati, nu ostentativa. Sunt… timiduta. Dar dupa ce am scris despre Colierele Sofiei si cele ale Cristinei, acum, ma simt provocata sa indraznesc: vreau sa vad cum fac admiratiei fatise. Asadar cele trei coliere care imi plac mie, sunt: cel rosu cu alb si negru, cu x-uri mari din colectia „La blouse roumaine inspiration”, cel asemanator, pe albastru, si cel, poate nu va vine sa credeti!, cel galben- l-as purta la un pulover de-al meu caramiziu. Voua ce coliere va plac?

In partea stanga a blogului meu veti gasi si bannerul Cristinei. Accesati-l daca vreti sa ii comandati unul dintre colierele de aici sau daca vreti sa vedeti alte multe modele ale sale. Va multumesc iarasi pentru vizita. Alegeti handmade!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

