Gariana Mariana, poveste noua si frumoasa. Va place lana?

Bine ne-am regasit, va imbratisez cu multumiri pentru fiecare vizita pe blogul acesta, loc in care vreau sa promovez cat mai convingator valoarea si frumusetea, unicitatea lucrului manual. Inca o data, apreciez mult interesul vostru pentru handmade.

Eu sunt Ioana, va rog spuneti-mi pe nume. Nu va intimidati cand va cer in privat acordul si colaborarea pentru a scrie despre creatiile voastre, sunt o femeie banala. Multe, cele mai talentate de fapt, sunteti atat de modeste! Ne putem ajuta reciproc: eu va ofer putina vizibilitate in plus prin ceea ce scriu cu atata drag despre ce faceti, prin distribuiri in grupurile handmade si in blogosfera si, mai ales prin bannerul permanent daruit neconditionat voua pe blogul meu, cu link catre pagina voastra de prezentare. Voi imi dati incredere sa continuu acest proiect personal prin care nadajduiesc sa convertesc oricat de putin gustul consumatoarelor romance pentru diferite produse, care, orice s-ar spune, handmade, sunt mult mai pretioase!

Astazi m-am zgarcit intr-o mercerie sa cumpar un fir lanos pentru o traista de umar si am ales un fir acrilic. Mi-a fost rusine sa ma intorc sa schimb ata si de cand am constientizat greseala, sunt inciudata. Nu de putine ori facem noi facem aceeasi alegere gresita ca a mea: mult si ieftin. Si de (mai) proastra calitate.

Vrem toti lucruri frumoase pe care sa le folosim cu placere si chiar sa impresionam prin ele. Vedeti insa, materialele pe care obiectele handmade le implica, sunt cel mai adesea scumpe. De aceea trebuie sa avem intelepciunea sa acceptam pretul mai mare al creatiilor handmade. Cata munca depune o persoana in migalirea unui colier statement cusut margeluta cu margeluta? Cat timp ii ia unei modelatoare sa creeze, petala cu petala, accesoriul sau minunat din lut polimeric? Cata rabdare, cata pricepere, cata imaginatie trebuie sa aiba cineva pentru a produce o rochie asa cum nu ai vazut niciodata, la nimeni, nicaieri?

Astazi voi scrie despre…lana! Gariana Mariana a vazut intr-o zi niste creatii spectaculoase, realizate din lana. Folosea la acel moment alte materiale pentru concretizarea pasiunii sale pentru handmade. Dar a fost cucerita de efectul lanii si a inceput sa studieze si sa practice impaslirea, un proces foarte complex. (Pentru aprofundarea acestei tehnici, va recomand acest blog.). Nu este o tehnica usoara, iar lana nu este ieftina. Lana extrafina cu care lucreaza Gariana Marian nici nu zgarie, nici nu produce alergie. In prezent, ea si-a lasat serviciul pentru a se dedica in intregime pasiunii sale: hainele si accesoriile din lana impaslita. Daca va lasati „pe mana ei” si ii dati libertate de creatie…va fi o fericire pentru amandoua, clienta si creatoare! Eu am remarcat si niste gentute extrem de frumoase pe pagina sa facebook de prezentare, pe care o puteti accesa dand click pe bannerul G. Mariana din bara laterala a acestui blog.  Si fustite pentru fetite.Imi plac enorm creatiile Gariana Mariana! Si voua, nu-i asa? Sa alegem cat mai des handmade, dragele mele. Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Gariana Mariana, poveste noua si frumoasa. Va place lana?

Lasă un răspuns

