Etno Ware: stilul tuturor romancelor!

Ei, ce bine ca ne reintalnim! Am atatea sa va spun! (Bine, artizanele promovate aici sunt cele care va spun, prin frumusetile pe care le fac ele cu atata maiestrie si pasiune. Eu doar pun in cuvinte povestile lor si vi le recomand cu drag.) Va multumesc ca sunteti aici sa impartasim inca si inca, -si, dea Domnul de cat mai multe ori „inca”- o data, bucuria descoperirii talentelor autentice  romanesti. Eu una, ma simt privilegiata sa pot reda aici povestile de creatie si succes artistic ale cat mai multor doamne si domnisoare. (Si domni, amintiti-va de Mihai Hadaruga, cel care mestereste arta in cupru si nu numai.) Fara protagonistii articolelor mele si fara voi, cititorii mei, proiectul meu de promovare a handmade-ului romanesc nu ar avea nicio izbanda. De aceea, cu recunostinta, ma inclin voua. Tuturor! Daca doriti sa comunicam, va promit ca voi raspunde prompt oricarui mesaj. (Sanda Costici, as vrea sa luam legatura.)

In acest articol am marea bucurie sa va recomand un brand, Etno Ware. Cei din spatele acestui brand realizeaza bijuterii, accesorii si obiecte inspirate din traditia romaneasca. Cu toata sinceritatea si convingerea va spun ca eu consider ca motivele traditionale romanesti sunt printre cele mai frumoase din lume si oricand la moda!

Recunosc cu regret ca nu posed inca niciun articol cu iz traditional. In acelasi timp, credeti-ma, admir orice creatie populara romaneasca si nu doar atat, nu exclud posibilitatea achizitionarii a cel putin uneia sau, de ce nu, macar un semn de carte, tot imi pot face! Etno Ware realizeaza coliere pictate cu insemne traditionale, brauri brodate ori genti din lemn lucrate inspirandu-se din basmele romanesti, din cartile vechi si prafuite, de semne cusute. (Ii dau telefon mamei, sigur-sigur am si eu una acasa, de la mamaie! Yes, am vorbit: mi-o da mie!) Creatiile Etno Ware sunt realizate din materiale naturale (piele, lemn, in) ori reciclate – resturi de piele, margele, plastic.
Este de apreciat ca ce  ne propune si totodata isi propune acest brand este pastrarea identitatii culturale romanesti! Eu as purta cu emotii colosale oricare din setul acesta de sase coliere care imi daruieste copilaria cu povestile, colindele si poeziile sale frumoase. Priviti-le: nu-i asa ca va emotionati si voi ca mine? Etno Ware va avea si el propriul banner pe blogul meu. Accesati-l! Alegeti handmade! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

