SeaJewelry: „Imi plac zambetele si-mi place sa zambesc.”

Folk si ciocolata latte macchiato, bijuterii handmade si prietene. (Voi, creatoare despre care scriu si cititoare ale acestui blog. Va multumesc iarasi pentru colaborare, prezenta si interes.) Poate fi o dimineata mai agreabila?

Astazi am sa va povestesc despre Iulia, o dulceata de fata din Sulina, cea din Delta Dunarii noastre cea frumoasa. Iulia are 23 de ani si e bucuroasa ca a terminat Facultatea de Biologie din Bucuresti, anul acesta. Facultatea a terminat-o, dar nu si studiile, are planuri mari! De modelat lutul polimeric s-a apucat prima data acum sase ani: „Pot face si eu astfel de flori?” se intreba privind cand la filmuletele de pe net, cand la mainile sale. A comandat comandasem 3 cuburi de lut (albastru, alb sidefat și galben) și câteva accesorii metalice cu gândul de a face niște cercei. Se amuza cand isi aminteste primii sai trandafirasi albastri, prima comanda… Peste un an, a creat pagina facebook Sea Jewelry (dati click pe bannerul Iuliei din bara laterala a blogului meu pentru a o contacta daca v-au convins cele aflate aici, imaginile unora dintre creatiile SeaJewelry.) La inceput a modelat si animalute, insecte, tot felul de vietati, dar florile o atrag cel mai mult, mai ales cand le innobileaza cu margelute sau perle! Lucreaza impreuna cu o micuta echipa si ii place ca intreaga camera sa fie intunecata atunci cand floriceste lutul, iar veioza sa-i lumineze numai biroul. Asculta muzica, la volum minim. Momentele in care migaleste aceste accesorii o linistesc, relaxand-o.

Cerceii colorați, coronițele de vară înflorate, agrafele de par si colierele sale colorate, nu sunt stridente. Clientele sale sunt cele care o inspira. Sau natura. Astfel, cea mai recenta  coroniță pentru păr a realizat-o în nuanțe de albastru, galben, cafeniu, nispiu, culori pe care le-a întâlnit zilele trecute la mare.

„Îmi place să combin culorile, să exersez mereu noi modele de flori, să întâlnesc persoane minunate din sfera handmade-ului, să le felicit, etc.. Am participat la un singur târg, dar poate că pe viitor voi îndrăzni la mai multe. În rest, îmi plac zâmbetele și să zâmbesc.”

Ei, cam atat despre Iulia. Eu m-am imprietenit deja cu ea. In locul vostru, as face la fel, este o draguta! Am scris mult despre fimo si voi mai scrie. Am invatat sa recunosc stilul de-a crea flori al fiecareia dintre cele promovate aici. Si Iulia, SeaJewelry are stilul ei aparte. Va invit sa-l descoperiti! Si alegeti handmade! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Și dacă ceea ce fac eu produce zâmbete, este o bucurie enormă pentru mine.”

Un gând despre „SeaJewelry: „Imi plac zambetele si-mi place sa zambesc.”

Lasă un răspuns

