Eldanna – bijuterii si decoratiuni lucrate manual

Iata, va mai prezint astazi o artizana, de care mi-e tare drag sa stiti: Elena- Dana Podoleanu. Nu v-am spus niciodata: daca multe dintre cele despre care am scris migalesc frumuseti pentru deconectare, pentru relaxare, de aceea scriu si eu despre lucruri frumoase. Am uneori niste dureri de coloana de care vreau sa uit. Iar acum, povestindu-va si voua despre brandul eldanna, uit de dureri si ma bucur o data cu voi, caci abia o descopar si eu. Va promit nu un articol de neuitat dar sigur o prezentare elocventa a unei artiste pe care trebuie s-o retineti, caci are un talent remarcabil, zic eu. Si un suflet bun, asa l-am simtit vorbind cu ea.

Ca si Mihaela Munteanu (Mikiland) despre care am scris in articolul trecut, si Elena-Dana P face parte din ASOCIATIA CREATORILOR HANDMADE BACAU, iar asta o onoreaza si o stimuleaza in acelasi timp, caci se „intrece” in realizarea cat mai multor accesorii sau decoratiuni minunate, cu fetele din Asociatie, care mai de care mai talentate si ele.

La inceput, calitatea materialelor cu care lucra, era una medie. Pe masura ce s-a specializat in crearea bijuteriilor sau a copaceilor decorativi, pretentiile sale dar si ale clientelor sale tot mai numeroase in timp, au crescut. In prezent lucreaza folosind materialele de cea mai buna calitate- margelute Toho, Miyuki, cristale Swarovski, cristale Fire Polish. A invatat multe lucruri de baza din tutorialele diversilor designeri postate pe internet, dar dintre toate, cel mai mult indrageste tehnica cea mai uzitata, denumita Right Angle Wave, o tehnica ce ii permite sa realizeze diferite modele. Elena- Dana este un creator prolific iar modelele sale sunt extrem de variate. Pot sa va asigur in cunostinta de cauza ca nu pretinde pentru creatiile sale preturi neaccesibile, de aceea va recomandam sa retineti brandul eldanna, m-as mira sa nu vina ziua in care sa o contactati cel putin pentru o bratara margelita, desi nimic din ce face Elena- Dana nu este de ignorat.

Va las sa urmariti in colajul de prezentare de mai jos o parte din operele sale. Accesati bannerul sau din bara laterala a blogului meu pentru a ajunge pe pagina sa de prezentare. Si va recomand inca o data: alegeti handmade! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

