50! My Favourite Passions, by Nicole Oma.

Va imbratisez, ca de fiecare data. Articolul acesta poarta numarul 50! Nu stiu acum daca voi avea bucuria sa va anunt intr-o zi „Acest articol este cel cu numarul 100!” Eu va multumesc bucuroasa pentru sustinerea voastra de pana acum. Dezvoltarea proiectului meu de promovare a artizanilor si a creatiilor lor minunate prin articolele publicate pe acest blog vi se datoreaza! Suntem deja o micuta comunitate cu acelasi interes pentru frumos, pentru handmade. Multumesc si artistilor colaboratori, dintre care unii, prieteni deja, mi-au recomandat mai apoi si alti creatori handmade pe care sa-i descoperim impreuna.

Nicole Oma. Am vrea sa avem si noi talentele sale! Da, „talente”, caci are mai multe! Intentionez sa revin candva si cu povestea icoanelor sale pictate foarte, foarte frumos pe sticla. Acum insa ne vom referi la talentul prin care creeaza bijuterii in tehnica soutache care se impun prin eleganță și prin minuțiozitatea detaliilor, adevarate opere de arta!

Nicole isi realizeaza singura accesorii vestimentare deja de sapte ani. Nu a urmat oficial cursuri de creatie, s-a initiat in acest domeniu handmade cu ajutorul tutorialelor. Materialele de lucru, tot din magazinele online le-a achizitionat. Din toamna anului trecut, cu „pasiune, perseverenţă, perfecţiune si paciență”, Nicole bijutereste snurul soutache intr-un stil absolut inconfundabil de care, eu sa fiu in locul ei!, as fi tare mandra! Parerea mea este ca bijutereste la nivel de performanta!

„Fiind de formaţie psiholog am descoperit că prin creaţie îţi poţi vindeca sufletul. A crea bijuterii nu înseamnă doar artă, ci și un act terapeutic. Este modul ideal în care îţi poţi exterioriza emoțiile şi elibera potențialele neconștientizate. Tiparele noastre mentale se reflecta în formele şi structurile specifice care iau naştere prin actul creaţiei, emoţiile noastre sunt exprimate prin culorile folosite.”

V-am mai spus-o, cred ca deja stiti, cel mai mult imi plac la momentul acesta bijuteriile din fimo, si florale, delicate, dar mai ales cele realizate in tehnica mokume gane (dati click pe cuvintele acestea doua, sa mai vedeti o data la ce ma refer)! Totusi, voi avea si eu, asa sper, bijuterii soutache care sunt splendide dincolo de orice cuvinte, imbraca si exprima femeia intr-un fel atat de unic si special cum nu o poate face niciun alt tip de bijuterie, parerea mea sincera! Va invit sa o cunoasteti pe Nicole accesand bannerul sau My Favourite Passions, din bara laterala a blogului meu. Insa, priviti mai intai o mica selectie din creatiile sale fara seaman si cusur in colajul de prezentare din articol.

Alegeti handmade, dragele mele! Va imbratisez iarasi. (V-am spus ieri ca sunt foarte flower-power de cand am acest proiect de promovare a lucrului manual, la care colaborati, prin interesul vostru, si voi!) Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

