Bijuterii Handmade Handmade. Handmade. Handmade. …

Un alt articol, o alta persoana nu doar pasionata de handmade, cat talentata, mai ales! Cu mare drag si bucurie voi scrie indata despre Cristina Alexa. (Nu pot sa ma abtin sa spun ca-mi plac aceste doua nume alaturate ale protagonistei povestii urmatoare despre frumos! Eu una chiar asa m-as prezenta: „Incantata. Cristina- Alexa.”) Dar mai inainte vreau sa repar o micuta greseala: v-am multumit nu o singura data voua, cititoarelor care-mi vizitati blogul in cautarea frumusetii handmade cat si celor care acceptati sa fiti „vedetele” acestui proiect prin care sper sa reusim sa convingem sau sa intarim convingerea ca handmade e mai bine, mai special, mai cu suflet, si muult mai frumos si de calitate. Dar mai sunt cateva persoane care ma incurajeaza sa nu renunt: sotul meu, care renunta la „noi” cat timp sunt cu totul absorbita de personalitatile despre care scriu si creatiile lor pe care le admir; nepoata si prietena mea Alexandra, cea care mi-a dat ideea de a ma inscrie in grupurile handmade si care mi-a facut cele 3 bannere,doua fiind pe blog si una pe pagina fb (abandonata in ultima vreme, scuze Alex!) Lucru de mana, toate in legatura cu lucrul manual; si nu in cele din urma, nasii mei care m-au ajutat sa am un laptop performant, o masuta pentru laptop si un mouse wireless, instrumente foarte valoroase de lucru in ceea ce incerc eu sa dezvolt aici. Multumesc, dragii mei.

Cristina deci, a absolvit Facultatea de litere dar si Facultatea de design din Timisoara. Pe plan familial este la fel de satisfacuta: isi adora copilasii, mai ales ca fetita ei vadeste aceleasi aptitudini creative ca si mama sa , la 5 anisori abia!

(Aici se cuvine sa spun ca draga de Cristina mi-a pus la dispozitie un CV de exceptie iar pe deasupra, si literar! Dar cum acesta este un blog de autor, in acest caz cu totul aparte eu trebuie sa ma prefac ca scriu povestea pe care am primit-o scrisa deja asa cum as fi scris-o si eu.)

Stand pe langa bunica si vecinele sale, Cristina s-a deprins sa manuiasca andrelele, croseta si acul de cusut. In handmade, a inceput cu cerceii, bratarile si colierele din pietre semipretioase. A descoperit si lana pe care o modeleaza cu acul si o brodeaza pentru a face astfel niste bijuterii dulci de care nu se poate sa nu te indragostesti!  Ideea e ca fata aceasta super-dotata din punct de vedere artistic, face bijuterii  (coliere, bratari) si din materiale textile! Bine, face si rochite colorate la masina de cusut! (Prea a luat ea toate darurile artistice, nu?) Va imaginati cum arata camera sa de lucru? Mese, masute, dulap de depozitare a materialelor si instrumentelor de lucru, a creatiilor finisate sau in curs de, birou si o canapea confortabila. (A, deci esti totusi  doar un om, draga Cristina!)

Daca o intrebi -evident, am intrebat-o!- de unde ii vine inspiratia, nu exista limite in raspunsul ei, asa ca va sugerez sa intelegeti ca tot ce o atinge prin toate simturile sale devine sursa de inspiratie. Incurajata de reusitele sale, si-a deschis un magazin virtual, pe platforma Breslo, numindu-l dupa draga ei fiica, Little Ana. Clientii sai revin cu noi comenzi cuceriti de stilul Cristinei si de calitatea lucrului bine si frumos realizat, dar si de surprizele pe care ea stie sa le faca tuturor. Pana si ambalajele pentru creatiile Bijuterii Handmade Handmade si le face singura si nu ma indoiesc ca sunt deosebite, ca si bijuteriile sale casual, foarte solicitate si in strainatate! Deci, daca vreti culoare in viata voastra, veselie, unicitate, oferiti-va bijuteriile handmade create de Cristina! Sau oferiti-le dragelor voastre mame, surori, matuse, bunice sau prietene: se vor bucura de niste accesorii delicate si deloc scumpe!

Haideti sa admiram impreuna cateva dintre creatiile despre care am povestit si eu cum am putut mai bine: care, le ce rochita sau bluza ni se potrivesc? Haideti sa alegem handmade, fetelor! Si, de ce nu, chiar de la Cristina, Bijuterii Handmade Handmade!  (E de iubit si de pretuit fata asta, tineti-v-o aproape! Clar, eu, una, asa voi face! Am zis!)

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Bijuterii Handmade Handmade. Handmade. Handmade. …

  1. Bună ziua, as dori și eu un set de cercei cu brățară din lana neagra impaslita cu floricele portocalii brodate pe cadrul acela ca în imaginile de mai sus.

Lasă un răspuns

