Mihaela Braun. Premianta timisoreana Handmade Jewelery Awards, sculptoare in coaja de ou si autoare de bijuterii soutache.

Bun regasit. Mai este o singura femeie printre voi care sa nu se fi molipsit cu totul si pe veci de accesoriile handmade? Dimineata am scris despre bijuterii din lana impaslita, brodate cu floricele si pasari, Doamne cat imi plac! Dar si despre bijuteriile-opere de arta, arta-soutache ale Nicolei Oma. Acu’, si de-o zice careva ca-s ciudata, eu prefer culorile si varietatea de materiale, tehnici si modele ale bijuteriilor handmade decat cele plictisitoare si atat de comune  podoabe din aur si argint! Le mai „salveaza” pietrele semipretioase incastrate in ele. Hai, asorteaza-ti la rochitele cu fluturi si flori lantul de aur cu inimioara! Sau la rochiile pretioase, de catifea, par exemple! Nu v-a ramas, ca si mie, gandul la inelul cu pasarea colibri al Punct Gabrielei, de ieri? (Eu am inel fermecator din lut polimeric, daruit de prietena Cera Bijoux. Ce stil! Pai?)

Doamnelor si domnisoarelor, cititoare dragi, eu si din sfoara as purta colier, daramite unul din cele facute de Mihaela Braun, de exemplu? Priviti ce stie sa faca dumneaei in domeniul bijuteriilor handmade, in tehnica soutache (foloseste si tehnica peyote cu acelasi drag): stiati ca a fost premiata pentru originalitate? Sau ca vinde frecvent creatiile sale unor cliente din Statele Unite ale Americii sau din Germania? (Va rog eu, spuneti ca nu stiati, caci altfel care-ar mai fi rolul meu?) Mihaela este de treizeci si trei de ani hairstylist. „O meserie in care latura artistica si imaginatia sunt la mare pret si pe care o practic din pasiune.” A pasit in lumea handmade din intamplare, zice Mihaela, decorand minunat niste oua, de Pasti. Mai apoi, a si sculptat in coaja lor! Tare, nu? Priviti mai jos cate ceva din ceea ce face aceasta artizana draguta. Iar daca vreti sa o cunoasteti mai bine, aveti bannerul sau in stanga blogului meu.

Sa continuam sa cunoastem si sa alegem in cunostinta de cauza, dupa gust si dupa buget, handmade-ul! Pentru ca e lucrat cu suflet pentru noi, frumoasele frumoaselor! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

