Catalina Mihaela Patrichi: „In visele mele am propriul meu magazin handmade.”

Sunt o foarte mare norocoasa: am sansa sa abordez prin articolele mele frumusetile lumesti, create de oameni de care ma atasez instantaneu! O data, ma bucur sa descopar si sa povestesc despre bijuterii si tot felul de lucrusoare mesterite artistic si cu mult, mult drag si suflet, apoi, sa interrelationez cu doamne si domnisoare, mai rar domni, pana acum, tare, tare simpatice, cele mai multe!

Haideti acum sa o cunoastem pe Catalina Mihaela Patrichi. Si ea, ca mai noi toate, a facut de toate: a tricotat, a crosetat, a cusut goblenuri si motive romanesti, si-a croit si cusut apoi haine dupa tiparele din revistele tip Burda. De „boala margelelor” s-a molipsit cand a vazut pe net o bratara pe care a vrut-o atat de mult incat si-a cumparat imediat margele, snur, ata, accesorii. A invatat tehnici si a inceput sa reproduca modelele din tutorialele pe care le studia, faza aceasta a reproducerii depasind-o insa foarte repede.” Mai intai am creat linia de bijuterii pt femeia eleganta, in rochie de seara accesorizata cu perle si cristale. De aici s-au nascut bijuteriile pt mirese. Colierele si bratarile multicolore le-am creat pt femeile care adopta stilul boho – chic” 

Din margelele de sticla pe care le indrageste foarte mult, a lucrat superbe flori, oua de Paste si decoratiuni pentru Craciun. Ceea ce face Catalina mi se pare, dincolo de migala, ceva deosebit de frumos. Brosele sale (priviti orhideea alba din colajul de mai jos, eu as purta-o la un sacou negru, pe talie, voi?), florile, la fel, pot fi oferite fara nicio ezitare cadou. „Mi-as dori o lume in care handmade-ul sa isi gaseasca locul pe care si-l merita. Targurile adevarate sunt putine si artistii nu au unde sa expuna iar despre magazine de profil nici nu avem ce discuta. In visele mele am propriul meu magazin handmade.”

Catalina exprima si amaraciunea mea si a multora dintre voi, cred. Eu apreciez enorm lucrurile facute de mana si mi-e ciuda ca nu se gasesc oriunde, oricand, la tot pasul! Daca va doriti una dintre creatiile sale, dati click pe bannerul ei de pe blogul meu. Va multumesc si pentru vizita aceasta. Sa alegem handmade! Sa dezvoltam aceasta nisa de exceptie! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

