Geanina Elena Miculescu si frumoasele sale bratari soutache.

Dragele mele cititoare si prietene, mi-a cerut prietenia pe facebook- si bine a facut, va incurajez pe toate sa-mi atrageti atentia asupra voastra!- Geanina Elena Miculescu. Are 40 de ani, este mama a 3 copii, croitoreasa de meserie. Una pasionata chiar, caci si acasa croieste si coase la masina de cusut! Ii place si sa croseteze- a avut, inteleg eu, si o prezentare de moda unde au defilat manechine cu douasprezece rochii crosetate de ea. Felicitari, Geanina!

Din luna decembrie, lucreaza si in tehnica soutache. Mie, una, imi plac teribil bratarile facute de Geanina! La inceput nu-i ieseau la fel de frumoase ca acum cand reuseste sa ispiteasca destule femei care-i devin imediat cliente! Vanzatoarelor de la merceriile din Italia, unde locuieste in prezent, le vinde din creatiile sale, si in Spania expediaza din ele. Am intrebat-o pe Geanina daca ii place sa isi poarte creatiile. Mi-a raspuns ca se intoarce mereu acasa fara accesoriile pe care le poarta caci i se cer spre cumparare imediat ce ii sunt vazute. Pentru cineva care soutache-este de nici un an de zile, mi se pare strasnic!

Va las sa admirati si voi bijuteriile lucrate de Geanina. O puteti gasi pe facebook accesand bannerul pe care-l va primi din partea mea pe acest blog. Alegeti handmade, ca si mine! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

