Flori Dinu, Scufita Hipioata.

Va salut cu mult drag. Cafea amara, inghetata cu ciocolata amara si Cher, live In Concert. Intru in starea care-o defineste pe Flori Dinu, Scufita Hipioata, cum a poreclit-o fiica-sa. Am vorbit cu ea ieri, dar zapa cum e, mi s-a lipit de suflet, caci si eu as fi zapa daca n-as fi mai degraba sobra. Flower-power sunt si eu de cand ma ocup de promovarea handmade-ului, v-am recunoscut ca-mi vine sa pup pe toata lumea, ca „aia”, dupa sase votci! Ha, ha, ha! Dar nu sunt „hartista” ca ea.

Dupa ce am scris aici despre Gariana Mariana si despre Cristina-Bijuterii Handmade Handmade, creatoare de haine si accesorii din lana impaslita, am descoperit-o si pe Florica noastra. I-am trimis o cerere si m-am bucurat de raspunsul sau entuziast caci ador sa port chestii din materiale neconventionale si pana la Cristina (vezi mai sus si da si click daca nu-ti amintesti de ea) nu vazusem inca bijuterii atat de frumoase din lana! Pe pagina Scufitei Hipioate am vazut asadar alte coliere mistoace rau, pe care le-as purta oricand. Vi le recomand si voua din sufletul meu intreg, devotat cu totul handmade-ului!

 (O fi ok ca ma indragostesc atat de repede? Ieri de Gya Design, azi de Flori Dinu, si tot asa, de cate ori, si-n urma? Imi plac oamenii creativi, indrazneti, deschisi, talentati, sociabili si fara fite,ce sa fac?)

Floricica a fost nevoita acum vreo zece ani sa ramana o vreme la domiciliu, se intampla. De plictiseala, a cautat idei de petrecere cu folos a timpului liber prin tutorialele de pe net. Cand s-a intors in business (la munca), in geanta de serviciu, pe lana pacheul pentru pauza de pranz, punea si sculuri de ata, crosete sau andrele, carandu-si si la slujba, oriunde pleca de acasa, instrumentele de lucru. Pasiune pentru lucrul manual, nu gluma! Din activitate anti-plictiseala, lucrul manual a devenit pasiune si din aceasta, viciu! Adunase multe lucrusoare handmade, le-a facut cadou pe cele mai multe. (Hipioato, adresa mea n-ai stiut-o!) A ascultat de o forumista handmade-ista si asa a ajuns sa participe la tagurile de gen. La unul dintre aceste targuri, remarcase o fata cu o floare impaslita pe cap. Bine, remarcase efectul acelui accesoriu nemaintalnit, nu stia Floricica pe atunci din ce si cum era floarea facuta. Dar si cand a aflat! (Caci, da, nu s-a lasat pana nu a gasit, tot pe net, raspunsul la curiozitatea-i.) Voi insera in colajul de fotografii de mai jos si prima floare realizata de Floricica din lana pe care-o (scuze, Flori a zis asta, nu eu!) flocosise din lana fire de prin casa. De-acum inainte, s-a pus pe invatat si experimentat tehnica impaslirii lanii. O apucase rau, daca ma gandesc ca se trezea si la 4 dimineata sa creeze flori din lana!  Munca, studiu, munca, studiu, dar mai presus de toate, pasiune! Pasiune cat cuprinde! Anotimpurile, natura, povestile o inspira foarte mult.

Dragele mele! Scumpele mele cititoare si prietene! (Eu va consider pe toate prietenele mele, voi sunteti cele care stiti cum ma percepeti. Dar indraznesc sa va sugerez sa va raportati la mine tot ca la o buna prietena, pe care o intalniti de buna voie de cate ori imi vizitati blogul!) Luati aminte la Floricica Dinu! Cereti-i prietenia si stati cu ochii pe creatiile ei caci nu doar lui Flori, ci si voua va faceti astfel un favor! Face palarii frumoase, accesorii super si chiar si jucarioare pe care sa le faceti cadou! Toate din lana impaslita, pufoasa si colorata.

Flori Dinu si-ar deschide un magazin propriu in care sa-si vanda creatiile. Floricico, succes!

Alegeti handmade, dragele mele, este facut cu suflet si avem de unde alege! Pe data viitoare! (Nu uitati de bannerul lui Flori de pe blogul meu, dati click si ajungeti direct la ea, da?)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

