Innette Innette. „Beauty’s in the details.”

Dragele mele, dragi cititoare, ma bucur ca ne regasim. (Si  dragi cititori, daca va rataciti cumva privirile si pe acest blog cu profil handmade.) Sunt foarte fericita de ceea ce se intampla aici, cu voi impreuna. Impartasim aceeasi oaza handmade de frumos si va multumesc. Mult. Viata mea este fix ca a oricareia dintre voi, dar cat timp ma preocupa promovarea artei si creatorilor handmade, dezvoltarea acestei, deocamdata, nise de produse de calitate mult superioara, traiesc mai frumos macar momente din viata, daca nu viata intreaga. Minunati oameni mai cunosc, multe lucruri noi invat!

Va propun sa cunoastem astazi cate ceva despre brandul Innette Innettte, un brand de referinta in materie de design si executie a pieselor din lut polimeric.

Innette este un proiect personal al Denisei, inceput acum sase ani. „Creatiile sunt realizate exclusiv manual din lut polimeric si abordeaza cu precadere motivelele florale. Fiecare piesa este unicat. Bijuteriile se disting prin designul original, eleganta, tehnica de executie de inalta calitate si atentia deosebita acordata detaliilor. In realizarea acestora nu sunt folosite matrite, mulaje sau vopseluri.”

Denisa isi originalizeaza hainele in stilul sau de cand se stie. Este de inteles ca isi dorea ca hainele unice sa si le poata accesoriza tot cu piese unice. In consecinta, prin anul doi de facultate, si-a realizat prima pereche de cercei din lupt polimeric pictat. Cercei pentru care a primit laudele colegelor. Reusita i-a dat incredere. „Ma fascineaza efectele obtinute in urma imbinarii diverselor tehnici de modelaj, libertatea de exprimare artistica pe care ti-o confera materialul si imi place sa ma joc cu culorile. Marturisesc ca in lucrarile mele evit pe cat posibil sa folosesc culorile in nuante pure, preferand in schimb sa-mi obtin propriile tonuri. In rest e vorba de foarte multa pasiune, migala, inspiratie si atentie la detalii.”

 Am rugat-o pe Denisa sa imi spuna ce o inspira cand realizeaza bijuteriile sale. „Am o adevarata slabiciune pentru modelele florale, nuantele pastelate si fundalurile in degrade.” II plac provocarile venite din partea clientelor, cel mai mult! Dar, ma intreb si eu, ca duda, ce i-as putea cere in plus Denisei cand propunerile sale sunt atat de ispititoare?

Clientii Innette Innette sunt prepoderent persoane tinere sau cu spiritual tanar, iubitoare de viata si de frumos. Denisa pastreaza legatura cu clientele sale care revin cu noi comenzi personalizate ori de cate ori au un eveniment mai special sau vor sa faca un cadou. Eu vreau o legatura stransa cu Denisa, voi? Sa accesati bannerul Innette de pe blogul meu cand sunteti in cautarea a ceva deosebit pentru voi sau cele dragi voua, mame, surori, prietene.

Haideti sa privim cateva dintre superbele si delicatele creatii Innette Innette. Sa alegem handmade pentru ca e facut cu suflet si ne sta mai bine decat orice! Va imbratisez, pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

