Nuti Nicolaiescu

1, 2… 3! Asa s-a intamplat astazi, sa scriu numai despre bijuterii soutache si totodata despre creatoarele acestora,  Mariana Rogoz, Alina Emandi si, iata, Nuti Nicolaiescu, atat de talentate in realizarea lor, folosind aceasta tehnica deosebita pe care mi-ar placea tare mult sa si-o insuseasca toate romancele, indiferent de varsta tehnica soutache.

Doamnelor si domnisoarelor prietene, cititoare ale blogului acesta si iubitoare de handmade, va rog sa nu va considerati plictisite de aceleasi cateva tehnici pe care deocamdata- doar deocamdata!- le abordez in articolele mele! In primul rand, or fi aceleasi tehnici, dar aceleasi stiluri, nu sunt! Apoi, doresc sa ma si sa va familiarizez cat mai mult cu handmade-ul, indiferent de tehnicile sau materialele diferitelor pe care le implica realizarea accesoriilor pe care am bucuria sa vi le recomand. Apoi, eu imi doresc enorm sa dam impreuna sanse fiecarei persoane creative si muncitoare sa poata ca, fructificandu-si  pasiunea sa pentru lucrul manual, sa scoata si un profit cat de mic.

Nuti Nicolaiescu este de profesie logoped si-i ajuta pe copilasii bolnavi de autism. (Are si ea un baietel, sanatos si dulce, putintel…”terorist”.) S-a indragostit de un colier soutache vazut candva, undeva, a vrut si ea unul dar, ca si celelalte, nu a gasit prea mult sprijin in tutoriale. Experimentand a prins ea trucurile tehnicii! Nuti avertizeaza: „Soutache-ul da dependenta!”  Si tot ea spune: „ Bijuteriile soutache sunt minunate, au o frumusete si un rafinament aparte, sunt lucrate cu foarte mare atentie la detalii.

Acum 2 ani, cand a incercat prima ei piesa soutache, n-ar fi indraznit sa spere ca va ajunge sa castige de doua ori, din doua participari, un concurs de bijuterit. (Loja pasionatilor de margele.) Bravo, Nuti, eu sunt mandra de tine!

Dragele mele, pentru azi am scris destul, imi doresc sa fi citit toate cele trei articole si sa va fi bucurat cat mine de bijuteriile prezentate. Alegeti handmade! Pe data viitoare! Si nu uitati bannerul lui Nuti pe blogul meu daca vreti sa o contactati sau doar sa o cunoasteti mai bine.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

