Nicoleta Stoian, mama spiridusilor.

Va imbratisez, zau ca da! Si va dansez pe toti, in ritm de muzica saltareata, ruseasca. Imi place muzica ruseasca, mama cat imi place! Sunt bucuroasa, bucuroasa tare: voi scrie astazi despre doua creatoare handmade care imi sunt dragi de nu se poate. Atata va rog, judetul in care locuiesc, se afla sub cod portocaliu de canicula, trimiteti-mi un gand racoros daca la voi e mai bine. Va multumesc! (Rodica Gabriela, ma bucur ca am cunoscut o fata ca tine!)

Stiti cu cata dragoste scriu despre handmade si cat ii indragesc pe cei pe care vi-i recomand, stiti, simtiti, nu-i asa? Ei bine, cum sa n-o simpatizez si pe fata aceasta, Nicoleta Stoian? Pentru toti catelusii ei atat de realist modelati, pentru figurinele ei vesele, colorate si frumoase din lut polimeric, pentru debordanta ei creativitate, pentru acestea mi-am pus-o si pe Nicoleta la inima! Ea s-a apucat de modelat lutul polimeric in ideea de-a-si crea „margelute” pentru bijuteriile pe care le facea pentru sine si nu numai. Vedeti insa, treptat, s-a indreptat spre realizarea de personaje, diverse obiecte si forme abstracte, flori si alte cele. Ii face placere sa isi implice clientii in realizarea produselor, personalizand impreuna fiecare comanda. (Oare cati artizani tolereaza interferentele clientilor lor in procesul de creatie? Eu cred ca nu foarte multi.) Retineti va rog, retineti aceasta: Nicoleta, nu doar ca nu se enerveaza, dar va roaga frumos sa-i spuneti povestea obiectului pe care doriti sa-l execute pentru voi! Pentru portretele de animalute dragi voua sau pentru orice fel de portrete, dezvaluiti-i din personalitatea celor pe care-i doriti portretizati!  

Nicomade este brandul si totodata tara spiriduseasca de origine a  creatiilor Nicoletei. Ea este foarte, foarte fericita ca i-a daruit Dumnezeu talentul de a realiza pentru toate sufletele curate, pentru cei cu sufletele de copii bucurii colorate, vii si vesele din lut polimeric. Puteti avea portrete de familie, portrete fidele prietenelor voastre animalute, suporturi pentru cartile de vizita si, eu asa cred, puteti avea orice va doriti, sigur in joaca ei frumoasa, Nicoleta va primi bucuroasa fiecare provocare.

Dragii si dragele mele, sa alegem handmade, ce ne poate placea mai mult? Pe data viitoare! (Cautati pe blogul meu bannerul Nicoletei, veti ajunge direct in lumea ei minunata!)

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Nicoleta Stoian, mama spiridusilor.

Lasă un răspuns

