Mihaela Parva. Soutache si wrap bracelets pentru toata lumea!

Atentiune! Atentiune! Articol de neratat! Absolut important! De cate ori, doamnele si domnisoarele mele, v-am recomandat eu bijuterii soutache? Bine, nici eu nu mai stiu. Si voi continua sa va tot recomand, pentru ca ador accesoriile lucrate in aceasta tehnica. Cine nu le-ar adora? Dar astazi… Yo! Sunt in masura sa va fac cunostinta cu o prietena draga a proiectului nostru de promovare a handmade-ului, dar si a mea personal, creatoare de bijuterii soutache si nu numai, deosebit, dar deosebit de frumoase, care au un avantaj in plus pentru mine si, asa imi imaginez, si pentru multe dintre voi!

Mihaela Parva. (Sa nu uitati, dupa ce cititi articolul sa o adaugati in lista voastra de prieteni de baza. Dati click pe bannerul sau de pe blogul meu, pe partea sa stanga.) Ei bine, o astept de-o vreme buna „la cotitura”. Mi-a promis colaborarea pentru acest articol, de mult timp. Dar, ce credeti? Cu mult entuziasm, mi-a cautat, gasit si sugerat o multime de artizani despre care sa scriu, lasandu-se pe sine mai la urma. Am presat-o delicat si, iata! Putem azi sa aflam despre ea (mai putine, deh!) si despre bijuteriile sale pe care le vrem pe toate, noi toate! (Un joc de cuvinte, pentru cititorii mai rigurosi. Si pentru cei ultra-rigurosi, iertati-ma daca cel mai adesea va iau la per tu- dumneavoastra, cum vorbiti cu prietenii?)

Mihaela imbina instinctul creativ (!) cu tehnicitatea impusa de acest stil si soutache-este cu meticulozitate si rabdare accesorii pe care degeaba mai traiesti, daca nu le ai! (Va rog din suflet, ramaneti in viata! Va asigur, le veti avea: fie vi le faceti voi, fie le cumparati de la Mihaela!) Sa n-o lungesc inutil: avantajul bijuteriilor Mihaelei este ca nu sunt opulente, luxoase, prohibitive fie din cauza pretului (justificat, dau marturie!), fie a lipsei de ocazii de a le purta. Bjuteriile Mihaelei Parva pot fi purtate- multe dintre ele, vreau sa spun- si ziua, la serviciu, daca lucrati la birou sau cu publicul, de exemplu, la plimbare prin oras, sau in vizitele pe care le faceti, chiar si la shoppingul pentru frumusete. Cand aveti placere sa va simtiti frumoase si speciale, asta e ideea.

Mihaela realizeaza si bratari wrap, din care mi-ar placea la fel de mult sa am cateva, cat imi plac si seturile sale soutache simple dar de mare efect si bun gust. Ma opresc aici cu bucuria si certitudinea ca v-am ajutat sa cunoasteti o creatoare la care puteti apela sa adaugati accesoriilor voastre unele super-mega-ultra! i

Iata marturia uneia dintre cumparatoarele bijuteriilor Mihaelei:

„Am cules de la Mihaela, din dumbrava ei minunată, un buchet de flori, simfonie de culori… un adevărat tezaur: brăţări, cercei, coliere, semne de carte …Toate au luat forma inimii mele şi au născut zambete calde şi cuvinte scumpe pe buzele celor care m-au privit astfel îmbogăţită. Ne-am înţeles din două cuvinte şi trei priviri: ce îmi doresc, ce se asortează stilului meu, vestimentar şi nu numai, alcătuind, cu mult drag şi migală – pietricica după pietricică, mărgeluţă după mărgeluţă, şnuruleţ după şnuruleţ- un carusel de mici mângâieri pentru ochi şi suflet . Când le port e sărbatoare, aşa cum de fapt ar trebui să fie orice zi pe care noi o putem lumina şi înfrumuseţa …cum? purtând lucruri şi gânduri care ne inspiră, ne fac mai frumoşi şi mai buni, şi, nu în ultimul rând, făptuind în armonie cu ele. Mihaela ştie. Mihaela aşa trăieşte … ” Otilia Cionca
 

Sa alegem cat mai des handmade caci e lucrat cu suflet si ne prinde mult mai bine! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

