Bijuterii Nicoleta: „Tehnica sufletului meu este tehnica Soutache”

Bun regasit, tuturor! Astazi vreau sa va prezint o doamna foarte draguta si saritoare, realizatoare de bijuterii soutache: Nicoleta. Dragi cititori si cititoare, prieteni ai proiectului meu de promovare a handmade-ului si ai mei totodata, aceasta tehnica de creat bijuterii, soutache, merita mult mai multa atentie si pretuire din partea noastra!  Posed deja cateva bijuterii din acestea si, ca una care port si bratari-manseta crosetate (de mama), pot sa va spun ca accesoriile textile dau o nota deosebita tinutelor pe care le completeaza ideal, o nota mai rafinata si mai calda decat alte bijuterii (nu mai putin frumoase nici acestea). Aceasta este parerea mea.

Nicoleta a tatonat si ea o vreme printre tehnici, in cautarea celei potrivite stilului si abilitatilor sale. A creat intai pentru ea, pentru sora sa si prietene. Incurajata de aprecierile lor, a inceput sa conceapa modele, imprimandu-le amprenta sa stilistica. Daca nu ar fi solicitata de slujba sa de consilier juridic, Nicoleta ar avea mai mult timp sa dedice pasiunii sale pentru bijuterit cu snurul soutache si pietrele semipretioase, cu acul si cu ata. Asa, abia lucreaza doua ore sambata, iarna, putin mai mult! Nu se plange, Nicoleta: sunt ore valoroase, de deconectare si creatie, de basm! Culorile snururilor pe care le combina armonios o inspira si ii dau emotii, ajutand-o sa vizualizeze bijuteria gata finita, la gatul sau la mana celei pentru care lucreaza. Este satisfacuta mai ales de sclipirea de mandrie din ochii clientelor-purtatoare ale bijuteriilor muncite cu drag de ea. „O bijuterie creata de mine are o poveste a ei si astfel, fiecare piesa este unica in felul ei si spune povestea “ Bijuterii Nicoleta”„.

„Cel mai mare fan al bijuteriilor create de mine sunt eu”, spune glumind cu candoare, dar si mandra in acelasi timp, Nicoleta. „Imi doresc ca fiica mea sa mosteneasca de la mine pasiunea pentru soutache, stil care din punctul meu de vedere te claseaza ca o persoana speciala, pentru ca este o pasiune speciala… ”

Eu zic asa: sa alegem handmade, pentru ca este lucrat cu suflet si avem de unde si din ce alege! Sa purtam accesorii din toate materialele, lucrate in oricare tehnica, handmade sa fie! Va doresc sa aveti cat mai curand intre bijuteriile voastre si un set, cel putin, soutache! Pe data viitoare, cu foarte mare drag! (Nu uitati bannerul Nicoletei, il gasiti in partea stanga, pe blogul meu. Din pacate, nu pot face nimic sa tin toate bannerele cat mai sus, va rog asadar sa derulati pagina, in jos.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

