Veronique Bijoux

Ne intalnim din nou. Bucurosi? Eu asa imi doresc: sa ne regasim de fiecare data bucurosi, cu acelasi interes pentru handmade-ul autohton in care eu cred cu toata convingerea!

Revin cu subiectul bijuterii soutache, ca si in articolul anterior– desi am pe lista de subiecte si altfel de bijuterii, din margele din sticla si din argila polimerica- deoarece colierele pe care vi le voi recomanda, ca si cele ale Mihaelei Parva, despre care am scris nu de mult (dati click pe cuvintele colorate pentru a va reaminti, daca doriti), sunt unele care se pot purta ziua, iar asta ma intereseaza cel mai mult, eu iesind afara numai ziua!

Veronica Mirleneanu este o doamna contabila pasionata de lucrul manual, de tehnica soutache cu precadere, desi a inceput a bijuteri cu margele (acum sapte ani). „Am crosetat si modelat sarma la inceput, dar de 3 ani am descoperit fascinatia unduirii snurului soutache printre perle, pietre semipretioase, cristale”

Veronica a pastrat primele sale creatii pentru sine, dar a ajuns, in timp, sa aiba o clientela fidela, care-i comanda bijuterii create anume pentru diverse tinute, sau pentru ocazii speciale. Lucratul cu snurul soutache este un hobby pentru Veronica. S-a transformat incet, incet in „afacere”, doar din nevoia de a recupera banii investiti in materiale de lucru, pentru a-i reinvesti in alte materiale, pentru alte bijuterii. „Imi iubesc creatiile ca si pe copiii mei. Am pus in ele ganduri bune si pasiune de frumos. Iar celor ce le vor purta, sunt sigura ca le vor aduce bucurie si incantare!” Ce as putea adauga? Propuneti-va sa va adaugati si o astfel de bijuterie celor pe care le aveti si nu va va parea rau, va asigur! Ba, va veti dori apoi si altele, pe cat mai multe nuante si modele! Cine stie, poate va veti indemna sa incercati voi insiva sa va creati propriile accesorii soutache!

Alegeti handmade, este lucrat cu suflet si ne prinde cel mai bine! Imbratisari! Pe data viitoare! (Puteti accesa bannerul Veronique Bijoux de pe blogul meu pentru a o putea contacta pe Veronica pe pagina sa de facebook.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

