Lioara si Floarea Peta, Multe chestii… Anthropique.

Joe Dassin, dragele mele, este un artist scump inimii mele! Va place si voua, cat mie? „Et si vous n’existais pas”, spuneti-mi, eu pentru cine-as scrie? Va multumesc mult. Separati va rog cuvintele acestei declaratii: Voua!- Multumire (recunostinta)!- Multa! Nu-mi cititi cuvintele fara sa le simtiti total sensul. Va comunic din suflet, de fiecare data. Cred ca de aceea reveniti, cred ca de aceea primesc, de indata ce-l cer, acordul sa scriu despre creatiile voastre, ale artizanilor si cred ca de aceea ne imprietenim din primele cuvinte schimbate intre noi.  La fel s-a intamplat si cu ‘fetele” Anthropique, mama, Floarea, si fiica, Lioara. (La inceput, au creat sub numele „Multe chestii”.)

 Imi plac accesoriile îndraznețe din gama Anthropique, colorată și creativă, de cercei, brățări si coliere. Cu ocazia primului (!) targ handmade organizat vreodata in Timisoara, Lioara a antrenat-o si pe doamna Floarea, mama ei, in crearea colierelor crosetate, sa aiba cu ce participa la evenimentul acela provocator! Mi se pare atat de frumoasa colaborarea celor doua! Cred ca sunteti toate de acord cu mine. Au avut succes la targ si si-au propus sa devina atat de apreciate incat femeile sa isi doreasca sa poarte accesorii in stilul Anthropique! Lioara, Floarea, eu imi doresc sa port gulerasele si colierele Anthropique! Si, chiar cred aceasta, multe dinte cititoarele acestui blog, daca nu toate! Ma bucur foarte mult ca ne-am cunoscut, ca mi-ati colorat si inveselit imaginatia, sufletul!

Luati seama, dragelor, pe cat de pasionata de ceea ce face este Floarea, pe atat este si de trista. „Toate creatiile noastre sunt unicate, conceptii proprii. Croseta si atele imi sunt prietenele cele mai fidele, facand parte din viata mea zilnic, uneori si noaptea! Pacat ca lucrurile facute cu atata drag si pasiune nu se bucura de aprecierea binemeritata din partea romanilor.”  Creativa, Lioara, care modeleaza si lut polimeric, ne asigura: „Sunt in curs de finalizare cateva bijuterii din piatra naturala, am terminat si un ceas de perete facut din vinil, dar mai sunt multe idei care asteapta poate prea cuminti la coada.”

Haideti, fetelor sa alegem handmade! Este facut cu atata dragoste si ne prinde cu atat mai mult mai b!ne! Va imbratisez, pe data viitoare! (Va invit sa accesati bannerul Anthropique, veti ajunge pe un site tare dragut!)

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Lioara si Floarea Peta, Multe chestii… Anthropique.

Lasă un răspuns

