Colours by Cristina Gavrilut: Lectie pentru succes.

Va salut iarasi, cu mult drag. Ma bucur de cate ori reveniti pe acest blog, oaza a handmade-ului lucrat cu mult suflet. Imbratisari tuturor! Nu este nimic mai frumos decat lucrul migalit de mana, cu emotie si pasiune! Imi face multa placere sa va vorbesc astazi despre Cristina Gavrilut. A invatat sa faca bijuterii soutache participand la un atelier al maestrei bijuteriilor soutache Alina Emandi, despre care am avut privilegiul sa scriu si pe blogul meu.

Multa vreme, Cristina a lucrat la banca. Dupa nasterea fiicei sale, Centrul Regional al bancii la care muncea s-a desfiintat. Pentru scurta vreme, a fost manager financiar la o firma. A demisionat, postul nu se potrivea firii sale. Acasa, crescandu-si copiii, tot ii ramanea suficient timp, asa ca s-a initiat in tehnica soutache si a inceput a crea din ce in ce mai diversificate bijuterii, din vanzarea carora suplimenta bugetul familiei. Nu a avut „performante” de la inceput. A facut, desfacut si refacut pana a prins bine ideea!  Respectul meu deplin tuturor artistelor nobilului stil soutache! Noi, femeile toate, avem nevoie de voi! Fara talentul si rabdarea voastra, piata handmade ar fi mai saraca, iar noi mai plictisite, mai putin originale, mai putin fericite!

„Pentru o perioada am lucrat singura, acasa, apoi m-am asociat cu o prietena care face si ea bijuterii handmade si am inchiriat un spatiu al nostru, un atelier unde lucram, unde avem toate cele necesare exact la indemana si unde mergem ca la serviciu: in fiecare zi, devreme. Eu am invatat ceva din experienta: atata vreme cat faci handmade ca si hobby, asa si castigi; daca vrei castiguri mai substantiale, trebuie sa iti iei munca in serios, sa iti faci planuri, sa te instruiesti, sa perseverezi, sa nu lasi sa treaca nici macar o zi fara sa inveti ceva nou.”

Satisfactiile Cristinei sunt depline: munceste cu placere si traieste din profitul muncii sale! Clientele sale ii multumesc si telefonic, atata sunt de incantate sa ii poarte creatiile! Felicitari, draga Cristina!

Desi acum realizeaza cu precadere accesorii  pentru mirese si bijuterii in tehnica soutache, initial a lucrat si ea cu margele, pene, materiale textile, ca multe dintre creatoarele handmade. Si-a fructificat dragul pentru frumos, pentru lucrul manual, unicat si este implinita! Succes tuturor iubitoarelor de handmade, se poate!

Avem motive sa alegem cat mai des produse handmade, sunteti de acord? Sunt mult mai frumoase! In plus, sunt lucrate cu atata suflet! (O prietena-artizana soutache, mi-a spus ca o data cu bijuteria facuta dea, imi trimite si bucatele din sufletul ei! Realizati ce valoare sentimentala are pentru mine aceasta bijuterie, nepretuibila altfel?) Bijuteriile handmade ne prind atat de bine, nu uitati asta! Pe data viitoare! (Gasiti bannerul Colours By Cristina pe blogul meu, in partea stanga.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

