Enchanted Beads by Ileana Munteanu.

Bun regasit, cu multa bucurie, tuturor! Vom cunoaste astazi o senioara de exceptie a artei margelitului. Va invit cu mult drag sa o descoperim pe Ileana Munteanu, creatoarea unor bijuterii artistice deosebite.

Doamna Ileana traieste de douazeci si cinci de ani la New York. In Romania, a lucrat in invatamant: a predat limba franceza.Toata viata si-a facut singura hainele, iar mai tarziu cand a avut o fetita i-a facut si ei rochite festive, cu dantele si broderie. A invatat din toate tehnicile de lucru manual: crosetat, tricotat, brodat, croit si cusut la masina, etc. „Profesoara fiind, pasiunea mea pentru creatie manuala s-a concretizat intr-o prima colectie de rochii din catifea si matase, vopsite in casa, infrumusetate cu dantela si cu broderii vintage si batute in margele, pe care am avut curajul sa le prezint juriului Fondului Plastic de atunci. Am fost admisa si am colaborat ani de zile.” (Draga Ileana, norocoasa fiica ta!) Continua doamna Ileana:Mi-am dat seama ca activitatea cea mai placuta in timpul confectionarii unei rochii era partea cu broderia de margele si asa s-a nascut tipul de bijuterie pe care l-am adoptat si care a evoluat de-a lungul anilor. Din anul 1990, de cand m-am mutat in U.S.A, am continuat sa lucrez in invatamantul American, predand franceza si romana (aceasta din urma avand trecere la diplomatii in pregatire pentru Romania sau in mediile de business) dar in timpul liber mi-am urmat visul handmade.”

Ileana a avut un succes remarcabil cu bijuteriile sale, pe care le-a expus spre vanzare in  nenumarate Galerii de arta de pe Coasta de Est a Statelor Unite, initial, apoi in magazinul pe care l-a deschis pe platforma Etsy. In sezonul sarbatorilor, bijuteriile sale Enchanted Beads se vand cel mai bine: in America este o concurenta serioasa!

Ileana Munteanu tese perle, pietre semipretioase si margelute de nisip, compunand un intreg univers elegant de culori si forme, menit sa ofere stralucire si splendoare tuturor femeilor care ii poarta creatiile, si lumii in care traiesc ele. Talentul sau artistic a fost apreciat in concursurile la care a participat. De asemenea, unele creatii i-au aparut publicate intr-un catalog si o carte de specialitate. Felicitarile noastre, draga Ileana!

Stilul Enchanted Beads by Ileana Munteanu? in cateva cuvinte: eleganta, subtilitate, unicitate!

Eu o cunosc de o saptamana pe doamna Ileana, timp in care am vorbit zilnic. O recomand cu incredere oricui vrea sa faca un cadou pentru o viata unei doamne rafinate, oricarei doamne care vrea sa se distinga prin bun gust. Personalitatea purtatoarei bijuteriilor Enchanted Beads va fi subliniata cu multa finete de accesoriul creat de Ileana!

Sa alegem asadar handmade! Stim ca este unic, facut cu mult suflet si, mai ales, ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare! (Nu uitati de bannerul Ilenei de pe acest blog! Sunt bijuterii care iti taie respiratia. Cea afisata pe banner este una dintre ele. Preferata mea!)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

