Ana-Maria si Paula Vasilescu

Mmm, n-am mai scris despre fimo de cateva articole, imi era tare dor! Si voua? (Azi mi-a scapat pe podea un medalion fimo primit cadou de ziua mea si a sarit un trandafiras. Tristete! Ciuda! Am cumparat „Picatura” si e ca nou. Slava Domnului! Imi plac accesoriile acestea colorate, realizate mai ales mai ales in tehnica mokume gane pentru coliere, cercei si bratari late, dar sunt la fel de indragostita si de toate celelalte tehnici; ma inveseleste sa port coronite, agrafe, inele si cercei cu floricele.)

Voi scrie de aceasta data despre Ana-Maria Vasilescu si la fel de talentata ei fiica, Paula. O „echipa” minunata, sudata, o data in plus, de pasiunea lor comuna pentru handmade. Ce stiu ele sa faca? Ce le place, mai ales, sa faca? Multe! Felicitari, invitatii, accesorii quilling, bijuterii crosetate (foarte frumoase, luati-le va rog mult, seama, in colajul cu fotografii din articol, si pe site-ul lor, apoi, prin bannerul de pe acest blog!), accesorii de par (coronite, agrafe, piepteni), bijuterii si obiecte practice si de decor din fimo! Din cate stiu, Ana-Maria intentioneaza sa abordeze si tehnica margelitului. Sau a soutache-ului? Ii place si paslaritul, matematica… Da, asa este ea! Politalentata!

Ana-Maria este invatatoare. Si-a invatat si elevii sa ruleze hartia in tehnica draga inimii sale: quiiling.  (Am citit pe un site ca tehnica aceasta ar avea origini egiptene. N-am stiut.) Ana-Maria a inceput cu brose, cercei, felicitari, si, din cate am vazut eu, si veti vedea si voi, face si diverse figurine si obiecte de decor.

Despre bijuteriile crosetate, ce pot spune? Eu le-as purta! Da! Sunt cel putin frumoase si cumva neconventionale, deci originale! Despre bijuteriile (medalioane, cercei, inele ) si accesoriile sale de par din lut polimeric: imi place stilul Accesorii Ana-Maria si Paula. Am deja 3 coronite handmade cu trandafiri fimo, dar cum nu voi avea niciodata prea multe, iau in calcul fetele Vasilescu pentru o noua comanda. Cunosc mai multe creatoare de coronite handmade, am si scris aici despre multe din ele: au stiluri diferite, iar asta e minunat! In stilul Accesorii Ana-Maria si Paula, voi aveti deja ceva?

Sa alegem cat mai des handmade, dragele mele. Chiar avem de unde si este mai frumos, ne prinde mai bine! Si, mai ales, este lucrat cu mult suflet! Pe data viitoare! (Daca vreti sa ajungeti rapid si pe pagina fetelor cu invitatii si numai realizate in tehnica Quilling, dati clic pe cuvintele inrosite Accesorii…)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

