Lia Radoi, mama Bufnitoiului, a lui Cercanila, a jucariilor handmade cu suflet si personalitate.

Astazi e ziua mea. Sunt emotionata. Am primit urari si cadouri, dar imi fac si eu o urare si un cadou: Imi urez sa nu consider vreodata ca nu mai am cea spune despre handmade si imi daruiesc un subiect foarte drag sufletului meu despre care sa scriu in aceasta zi: jucariile din carpa!

40. 40 de ani am implinit astazi, cu ingaduinta bunului Dumnezeu. Nu ma rusineza pasiunea pentru jucariile crosetate si cele din carpa, la aceasta varsta. Imi plac la fel de mult cele din ceramica. Nu am multe in casa, acum. Nici nu vreau sa am jucarii! Vreau sa am prieteni moi, cu suflet de poveste, animati de creatori handmade cu inimi de copil.

Lia Radoi da viata unor animalute stiute si inca nestiute, unor domnisorici dulci dincolo de orice aprecieri laudative, unor soldatei, piloti de formula unu, extraterestri, s.a.m.d., personaje preferabile cu mult celor din raioanele de jucarii din hipemarketuri si nu numai.

Este amuzant, caci Lia prefera patentul si masina de gaurit, celei de cusut la varsta liceului, cand si-a dorit pentru prima data sa materializeze eroii de poveste pe care ii desena cu mult talent pe hartie. A absolvit, pe rand, liceul si facultatea de arte, a lucrat ani de zile in webdesign... Acum trei ani de zile, Lia „a schimbat macazul”: incet, dar sigur, a pus atelierul ei de creat papusi pe picioare. Are si un asistent! „In fiecare dimineata, imi iau ajutorul de nadejde – bunicul meu – si ne apucam de treaba. El scarmana umplutura, scoate acele dupa cusut sau imi alege nasturii, in functie de meniul zilei. Are 96 de ani si nu mai vede foarte bine. Nu e rapid si nici eficient, dar aduce un ingredient de baza: entuziasmul.

Da nastere originalelor sale jucarii motivata de fiecare data de reactiile de bucurie si surpriza  pe care stie ca le va obtine de la oamenii care le indragesc de cum le vad! Cei care ii comanda jucarii ii lasa libertate de creatie, doar despre destinatarul „pufoseniilor” ei si preferintele acestuia vrea sa afle cate ceva. Nu ii ies doua personaje la fel! Ca si oamenii, si jucariile Liei au personalitatea lor!

Nastureii aplicati sunt foarte bine fixati, niciun pericol pentru micuti! Poate nu va vine sa credeti, dar foloseste chiar pense si alte instrumente medicale pentru cusaturi!

Ei bine, as scrie mii de articole despre papusi si lumea jucariilor, mii de articole! Multumesc Liei Radoi pentru ca m-a primit si pe mine in atelierul sau. Va recomand, daca imi permiteti, jucariile sale pufoase, moi, vesele, colarate, cu nume si personalitate, sigure pentru cei mici ai vostri. Am ales doar o foarte micuta parte dintre creatiile Liei pentru colajul de prezentare de mai jos! Pe restul, va invit sa le descoperiti singuri pe pagina Liei. Nu trebuie decat sa dati click pe bannerul pe care l-am oferit atelierului ei pe blogul meu. Cel care afiseaza papusica mea preferata!

Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre „Lia Radoi, mama Bufnitoiului, a lui Cercanila, a jucariilor handmade cu suflet si personalitate.

  1. Ne trebuie suflet de copil pentru a crea asemenea jucarii frumoase, iar bunicul , la cei 96 de ani ai sai este inca un copil daca mai poate manifesta entuziasm si bucurie participand la crearea lor. Stiu din experienta cata bucurie iti aduce o astfel de creatie si cat de tanar iti simti sufletul. Felicitari Liei.

Lasă un răspuns

