Andi Studio- Fimo embroidery by Andrea.

Spuneam in articolul meu precedent ca am nevoie de o vacanta. Ca termin lista, deja facuta, de subiecte si revin cu bloggeritul din toamna. Credeti ca m-am putut abtine? Am trimis iar cateva (3-4) cereri de colaborare unor artizani pe care i-am descoperit azi. Iata, ignor lista mea de subiecte, pentru Andi, o doamna apropiata mie ca varsta, care bijutereste si decoreaza cu lut polimeric! La rand, tot o tanara pasionata de accesoriile fimo urma, dar m-a cucerit Andi, cum nu ma asteptam. Si ea se mira! Haideti asadar s-o cunoastem mai bine!

Pe scurt: acum doi ani, a vazut pe net creatii fimo ce i-au incantat ochii. S-a documentat, a experimentat, s-a indragostit de aceasta pasta. Dar nu atunci! Pana in februarie, anul acesta, inca nu incercase! Dar si cand a incercat… Ha, ha, ha! Argila arsa, asta a obtinut! (Fix de acelasi lucru, ma tem si eu! Nici macar nu indraznesc sa ma apuc. Inca! Inca?)

Acum, lucreaza intre 8-10 ore! Bravo, Andi! Ar fi perfect sa aiba unde-si vinde creatiile, dar e atat de bucuroasa cand modeleaza lutul, simte atata satisfactie, ca un copil! Nici nu se gandeste la mari profituri. Constientizeaza ca prea este la inceput sa aiba un nume ultrarecunoscut si pretentii de profit imediat si cat mai consistent. Acum, se bucura de joaca, de culori.

Apreciez ca nu o sperie tehnica embroidery, ci o adora! Imi place si mie! Mult, dar…  Culoarea, forma, modelul… Andi se apuca de lucru, stiind ca se va surprinde si pe sine, lucreaza fara „plan de creatie”! Nu vrea sa faca lucruri simple, chiar daca se mira cei din jur. Daca imi permiti, draga Andrea (asa mi-a zis, cu un singur „e”), nu renunta la aceasta tehnica deosebita, in veci! E superb ceea ce ai deprins in numai cateva luni sa faci!

Ei bine, va las sa urmariti ceea ce a facut ea pana acum. Si, neaparat, urmariti-o permanent: imposibil sa nu va doriti o pereche de cercei sau un pandantiv Andi Studio! De-acum, stiti de accesoriile acestea, sa nu ziceti ca nu v-am spus!

Alegeti, dragele mele handmade! Doar stiti cu cata dragoste este facut si cat ne prinde de bine! (Azi am purtat geanta Spicul de grau, bratara Gya Design, cerceii, medalionul si inelul Bijuterii Ramona, coronita Accesorii Handmade. Am scris despre aceste creatoare pe blogul meu, va recomand handmade-ul in cunostinta de cauza, asadar!)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

