Florea Anca. Pur si simplu, pasionata de handmade.

Buna ziua, va imbratisez, dragi pasionati, ca si mine, de handmade! O vom cunoaste astazi pe Anca Florea. Ma bucur de aceasta cunostinta, sa stiti! Mama ei a indemnat-o in timpul scolii sa-si tricoteze singurica bentitele. (Cat de grele si incomode andreloaiele acelea de fier! Am gasit pe la inceputul anului, in Lidl, andrele dintr-un material plasticos, nu stiu sigur din ce sunt facute: usoare, zici ca lucreaza singure esarfele mele!)  De prin anii ‘90 a lucrat timp de treisprezece ani pictura pe sticla, tip Galle, pentru export. Nu i-a fost usor cand s-a inchis atelierul. Timpul a trecut… Cand a inceput baiatul sau facultatea, si-a ostoit dorul de el mesterind bijuterii din margele si sarma argintata emailata (tratata antioxidare). ” Nu mi-a fost deloc greu, parca faceam asta de o viata!”

Apropiatii care primeau cadou creatiile sale, au crezut cu greu ca erau facute de ea! La serviciu, timpul ii pare ca trece greu, dar acasa, bijuterind, repede-repede se scurg orele! Si cate vrea sa faca! Si toate deodata!

Vinde cat sa-si recupereze investitia in materiale, deocamdata. Dar nu e amarata si nici descurajata de interesul inca scazut al romancelor pentru handmade!

„Imi place in egala masura sa crosetez si sa tricotez, sa modelez fimo, sa ma joc cu margele sau sa prind in rasina diferite lucruri. Timp sa fie! Nu ma plictisesc niciodata acasa, sunt zile intregi cind nu ies din casa!”

Ei bine, va voi lasa sa apreciati creatiile Ancai. Eu ma bucur ca are pasiunea lucrului manual si de aceea am ales sa v-o recomand. Alegeti handmade caci avem de unde! Ne prinde cel mai bine, v-o spun eu! Pe data viitoare! (Nu uitati de bannerul Ancai, il gasiti in partea dreapta a blogului meu. )

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Florea Anca. Pur si simplu, pasionata de handmade.

Lasă un răspuns

