Iris’s Stuff. (Rica-Fimosica.)

Yo! Ascult un colaj de cha-cha-cha, pentru ca sunt super fericita. (Imi vine sa scriu cuvintele despartite in pasi de dans, dupa ritmul muzicii! Ha, ha, ha! Sau cha-cha-cha? Aoleu, Iris, ma prapadesc de ras si buna dispozitie!)

Dragii mei, fidelii mei, prietenii mei, yo, hai si voi! (Cafea am in cana, atat! Ha, ha, ha!) Ascultati si voi compilatia inserata in articol, cat cititi despre Rica-Fimosica mea! O iubesc pe fata asta, pur si simplu! Era in Grecia, cu fundul pe nisip cand mi-a raspuns la primul mesaj catre ea, plina de haz si deschidere, de parca eram sora-sa! E fata buna, si talentata!

Foarte interesant, Rica s-a apucat in anul 2011 sa faca ceva creativ pentru a simti ca are un rost si conteaza, pentru a se exprima ca persoana! Este prima data cand mi se dezvaluie asa ceva. Nu mai tine minte cate zeci de materiale video a urmarit pentru a prinde tainele modelajui lutului polimeric. A inceput sa lucreze cu un material de calitate inferioara, ce-a gasit in orasul in care traieste. Apoi a cumparat unelte si materiale de calitate, si, pe scurt, a vandut curand primul pandantiv, prima pereche de cercei… Rica-Fimosica este asistenta medicala. Cand este libera, fimoseste super-bijuteriile sale si cate zece ore! In lunile Martie si Decembrie, isi suplimenteaza veniturile mai mult ca in restul anului, deh!

Dragii si dragele mele, fata aceasta, Rica-Fimosica, e fericita ca se exprima evident si cu mult stil! Ca se face remarcata purtand ceea ce face ea singura. „Mokume-gane continua sa ma uimeasca si azi! Si imitatiile de pietre semipretioase, la fel!”

Pentru ca ma identific creatiilor Iris’s stuff, bannerul Ricai va avea mereu o pozitie fruntasa in bara laterala a blogului meu! Nu pot face aceasta cu toate bannerele creatorilor despre care am scris, desi as vrea! Sunt insa deja 88! Si, cu voia Domnului, vor mai fi zeci, cel putin! Dar Rica as fi vrut sa fiu eu, pentru toate seturile de bijuterii fimo pe care le-a facut si le vreau! 

Primul colaj de fotografii reprezinta o mica parte din creatiile Iris’s stuff care imi plac mie. In cel de-al doilea, sunt bijuterii propuse de Rica. Va imbratisez pe toti! Si va doresc sa apelati cat mai des la creatorii handmade pentru visele voastre! Sigur acestea va vor fi satisfacute cu asupra de masura! 

(I-am spus Ricai ca mi-ar fi placut sa fiu principesa, iar ea sa fie furnizorul de bijuterii al casei mele regale! Ha, ha, ha!)

S

Această prezentare necesită JavaScript.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

