Oana Hand Made, croseteaza ganduri si sentimente unicate.

Buna ziua, va imbratisez din inima! Vreau sa va prezint in acest articol un alter ego de-al meu. As fi putut fi Oana. Cu siguranta, ea este mai puternica decat mine si de aceea eu sunt doar Ioana. Oana are tot patruzeci de ani, ca si mine. Are pasiune pentru lucrul manual, ca si mine. Ea creeaza coliere, gentute si portofele, cu croseta si firele de bumbac si nu numai. Eu, tricotez diverse. Ea duce dorul cuiva drag, de care a stiut bine, eu, de cineva drag pe care n-am apucat sa-l stiu. Oana este o femeie minunata! Oana, esti o femeie minunata, ma auzi?

Oana croseteaza gentute foarte frumoase. Sunt mai accesibile decat multe alte gentute frumoase! Oana ar merita sa nu mai pridideasca de atatea comenzi! Dau marturie ca accesoriile si hainele handmade personalizate, ma fac sa ma simt incomparabil mai speciala decat ceva cu eticheta de mall! Experimentez trairi deosebite purtand cercei handmade soutache, sau bratara fimo, sau esarfa tip jabou si traistute de umar cu volane, lucrate de mine, intr-o societate aliniata la moda standard a momentului. Mi-ar placea sa-mi scot la casa de marcat, in Lidl, portofelul crosetat, orange, cu bufnita, din gentuta crosetata, orange, marca Oana Hand Made! Sigur, acest set unicat, nu costa mai mult decat alte traistoaie kitsch-oase din comert!

Oana croseteaza lucrusoarele sale dupa modele clasice si vintage, colorate, asortabile hainelor unicolore.

Dragii mei, acesta este un articol emotional. Nu-l scriu cu veselia obisnuita. Insa il scriu cu incredere in talentul Oanei, in valoarea sa! Si in voi! Sa alegem handmade, dragii mei, dragi! Este lucrat cu suflet si ne prinde mult mai bine, va asigur eu, Ioana Soglu! Cautati-o pe Oana pe pagina sa, dand click pe bannerul pe care-l gasiti aici, pe partea stanga a blogului.

Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

