Smarandita, Art Bijoux!

Bine ca ne reintalnim, dragii mei! Ne apropiem de articolul 1OO! O suta de povesti frumoase despre handmade! Va multumesc tuturor! Din inima mea, recunostinta si dragoste pentru fiecare dintre voi: creatori, admiratori si cumparatori de handmade, prieteni ai acestui proiect al meu de promovare a artizanatului romanesc, de promovare a lucrului facut manual! La mai multe, nu-i asa?

Am sa scriu acum un articol despre o persoana la care tin foarte mult, creatoarea unor coliere statement deosebit de speciale, din punctul meu de vedere. Artistice, chiar! Am sa va fac o confesiune: ma intimideaza bijuteriile masive! Am privilegiul sa am un set unicat de bijuterii fimo Cera Bijou, care cuprinde si un inel voluminos. Cand am purtat prima data setul acesta, eu nu ma mai simteam eu. Dar asta nu era rau deloc, dimpotriva! Ma jena putin la scris, inelul, dar nu l-as fi dat jos pentru nimic in lume! Mai mult, vreau cate un inel asemenea la toate viitoarele seturi de bijuterii pe care le voi avea de-acum inainte! (Chiar i-am comandat unul dragei Rica, Iris’s Stuff, despre care am scris de curand pe acest blog!)

Ce vreau sa spun? Scriu acum despre niste coliere ca niste tablouri-accesorii, pe care m-as provoca sa le port, pentru a retrai increderea de sine si totodata senzatia de personaj intr-un film fabulos pe care astfel de bijuterii au puterea sa mi le imprime. Inca o confidenta: nu imi place cuvantul „margele”. Ador majoritatea covarsitoare a cuvintelor, dar printre cele care nu imi plac, este si acesta, margele. Totusi! Imi plac colierele din margele realizate de Ileana Munteanu, Nikolla, Florea Anca, de Crisanda si, iata, de Art Bijoux! Posibil sa fi uitat pe careva, imi cer scuze. Ideea e ca vreau sa traiesc experiente noi, asa ca voi purta si eu colane si coliere statement de acum!

Frumoasa suceveanca Smarandita Iacob are treizeci si doi de ani. (Ce e cu mine? Este a treia oara in ultimele zile cand scriu cu lacrimi de emotie in suflet!) Fata aceasta optimista, este foarte modesta si, prin urmare, usor de multumit. Vrea sa vada si sa faca numai lucruri frumoase. Pentru ca vede si face lucruri frumoase, este fericita! Doamna Dorina, maicuta Smaranditei, lucreaza de 35 de ani covoare cu motive populare romanesti, cu precadere oltenesti!

A bijuteri, este stilul de viata al Smaranditei, nu hobby-ul ei! Multe tehnici a experimentat si inca experimenteaza, invata permanent draguta mea prietena draga. Insa tehnica embroidery este si va ramane marea sa dragoste!

Dragii mei, Smarandita participa la targurile handmade din Italia. Deci o puteti gasi macar pe pagina sa de facebook, deci dati click pe banneru Art Bijoux de pe blogul meu.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

