Maria Feraru, o creatoare de valoare in elita margelitoarelor romance si nu numai!

Buna seara, prieteni dragi, dragi, dragi! Maine aniversam proiectul nostru de promovare a handmade-ului autohton cu doua articole cu numarul 100! Haideti sa ne bucuram acum de niste coliere deosebit de frumoase, dintre care eu as alege pentru mine cel putin trei! Cunosc in ultima vreme artizane ale margelelor atat de ingenioase si talentate, incat au reusit de  mi-au schimbat parerea nu foarte buna pe care am avut-o, pana acum, din ignoranta, despre margele.

Maria Feraru: mi-a dat o mie de informatii despre sine si despre devenirea sa. Nu cred sa fi rasuflat o data, cat mi le-a scris! Pe foarte scurt, cu zambetul pe buze, va dezvalui la randul meu ca Maria: a lucrat de la 12 ani la masina de cusut pentru toata familia ei, rochii,bluze,fuste,pantaloni; a lurat cu traforajul, a invatat sa croseteze, sa tricoteze, sa brodeze ,laseta, a invatat tatting (o metoda de lucru cu 2-3 suveici mai mici). A schiat si a patinat, acum face fitness si inot! Maria Feraru este de fier pur! Isi ia oriunde margelele cu ea, de care este pasionata de opt ani deja!

Dragii mei, sunt foarte sincera cand va recomand un artist si creatiile sale. Nu sunt platita sa scriu entuziast despre nimeni. Nu am obligatii fata de nimeni sa va conving sa le cumparati produsele. Aa accepta orice colaborare cu avantaje reciproce dar si atunci, numai si numai daca imi place ceea ce recomand! Asadar, credeti-ma ca imi place ceea ce descopar in lumea handmade si va prezint si voua, si ca visez si eu la unele din cele ce vi le prezint, ba, mi-am si cumparat cateva! Maria Feraru margeleste foarte frumos, s-o recunoastem! Felicitari, draga Maria! Pentru toata viata ta traita frumos, creativ si cu mult folos!

Alegeti handmade, dragii mei! Este lucrat cu suflet si atat de frumos incat ne prinde cel mai bine. Bannerul Mariei este in partea stanga al blogului meu: accesati-l! Pe maine! Nu uitati, este o zi MARE! Aniversam 100 de articole ale proiectului nostru: Sustin Lucrul Manual! Sunt emotionata Imbratisari!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

