Roxana Elena Nicolae, un foarte rodnic Spic de grau!

Dragii mei, am asa: un tub de Mentos Strong Mint (din care deja am mancat doua), cateva, foarte putine zeci de minute libere si un subiect tare drag mie, cu care revin in articolul meu 100 bis. Il mai am pe Kempes, Rezident X, marea mea „iubire”!

O data la un timp, cand voi remarca o evolutie sau o schimbare de directie in stilul unui creator despre care am scris deja, voi reactualiza printr-un articol nou, povestea sa. Asa fac acum, cand v-o readuc in atentie pe Roxana, creatoarea gentilor Spicul de grau, handmade 100%, pictate manual: TREBUIE SA AVEM NEAPARAT SI SETURILE SALE DE BRATARI SI CERCEI, ALTFEL DEGEABA AVEM RESTUL!!!

E jale! Mai am numai 4 bomboane mentolate si n-am scris mai nimic, doar am selectat pozele cu creatiile artistei acesteia, prietena mea pe viata! (Roooxi… Roxanica… sa-mi faci si cercei pentru bratara convenita, da?) Auch! Sunt atat de emotionata ca, din cele patru, am luat deodata doua bomboane! Mama, si ce misto „urla” Kempes!

Pasiunea pentru decupaje pe care o are de mica (nici acum nu e ea prea mare!) i-a folosit si la cursurile Facultatii de Arhitectura. A realizat atunci felicitari, iar de un an si jumatate, de cand a descoperit pielea naturala tot decupeaza, picteaza si lipeste la ea. (Ultima bomboana!!!! Si ma asteapta chit si moloz de indepartat din foisor si din bucataria de vara, unde au pus mesterii gresia si faianta! Hm! Daca ma intelegi, Roxana… Ha, Ha, Ha!) Accesoriile sale, precum foarte lesne va puteti da seama, au avut foarte mare succes!

Crearea gentilor si posetelor sale plic, a cerceilor si bratarilor, aprovizionarea cu materiale, preluarea si executia comenzilor, promovarea, etc., sunt modul ei de viata de la un timp.  Draga de Roxana Elena Niculae este foarte multumita de roadele muncii sale, avand in vedere ca profitul i s-a dublat fata de anul trecut!

„Prefer temele gotice/steampunk si culorile metalice. Ce-i drept insa,  plaja mea de produse include creatii de care m-am atasat sentimental, ce nu sunt neaparat in aceasta tematica.”

Eu, Ioana Soglu, gazda si prietena voastra, dau marturie ca nu m-am dezindragostit de stilul ei de cand am remarcat-o prima oara, de cand am scris despre ea, de cand am comandat si cumparat o gentuta Spicul de grau! Daca as avea posibilitati, as vrea sa am sa port majoritatea gentilor ei, si ABSOLUT TOATE BRATARILE SALE DIN PIELE, LATE SI PICTATE MANUAL!

O alta fana Spicul de grau, creatoarea fimo Andreea Tret, ne spune si ea:Gentile create de Roxana vorbesc mult despre ea. In fiecare geanta pe care o creeaza sunt investite ore de munca. Mi-e drag sa port fiecare geanta creeata de ea. Nu as putea alege o piesa preferata. Toate sunt sunt facute cu bun gust. Gentile Spicul de grau sunt genti cu care e imposibil sa nu te faci remarcata!”

Sa alegem handmade! Pentru ca ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare! (Bannerul Roaxanei-Spicul de grau este foarte usor de gasit, in partea stanga a blogului. Cu un simplu click, ajungeti cu un pas mai aproape de bratarile acestea minunate, semnate Spicul de grau!)

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

