Mihaela Georgeta Arghir, cea care mananca margele pe paine

La multi ani prietenilor purtatori ai numelor Maria, Marina, Marian, Marin. Tot ce aveti voi nevoie!

Astazi vreau sa o cunoastem putin mai bine pe Mihaela Georgeta Arghir. A „furat” tainele margelitului de la o pacienta poliartritica, o varstnica cu care impartea candva salonul de spital in care era internata. Cum zice tatal meu, Mihaela a „bananait” destul timp pana a inceput sa-si dea bine drumul, caci incepuse sa-i placa! A daruit mamei si prietenelor brose si alte accesorii lucrate de ea, si cate sase ore pe zi!

Cand o intreb despre satisfactii, imi spune ca sunt mai cu seama sufletesti, dar n-ar renunta la bijuterit, in niciun caz! Fetele comanda intotdeauna a doua oara un accesoriu creatie Mihaela Georgeta Arghir. Nu mai inainte de-a o saruta fericite pentru prima lor bijuterie cumparata sau primita de la Mihaela.

Despre tehnicile ei de lucru prefearate: embroidering, peyote, broderia cu margele in general. Lucreaza pana uite sa manance, dar lucreaza cu pasiune, pentru femei cu stare sau modeste, ea nu face vreo diferenta, acelasi talent, aceleasi cunostinte si aceeasi dragoste le pune in fiecare ei piesa!

Anisoara Gurea, prietena Mihaelei, una dintre posesoarele unora dintre bijuteriile Mihaelei, marturiseste:O cunosc de o scurta perioada de vreme pe Mihaela, dar pot spune ca, dincolo de faptul ca este o persoana foarte talentata si de care sunt incantata si mandra sa ii port creatiile, imi este draga si pentru ca este o persoana cu suflet bun. In plus, este de o simplitate si o caldura care te fac sa te simti bine in compania ei. Eu sunt pur si simplu indragostita de bjuteriile sale lucrate manual!

Mie imi plac deasemenea cateva din piesele concepute si lucrate de mihaela. In plus, am observat din audientele articolelor de pe blogul meu, ca accesoriile pe baza de margelute sunt extrem de apreciate de romance. Ii doresc mult spor la bijuterit Mihaelei pentru ca intr-o buna zi, sa mai scriem un articol despre ea!

Alegeti handmade, dragele mele! Este lucrat cu suflet si ne prinde mult mai bine! Pe data viitoare!

(Puteti accesa bannerul oferit Mihaelei pe blogul meu pentru a ajunge pe pagina sa de facebook. Iar daca va place cum creeaza, ii puteti comanda cel putin o bijuterie! A, succes la concurs, draga Mihaela!)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

