Dora Cary si minunatele sale quilturi!

Va imbratisez pe toti! Va lasati, va rog, imbratisati? Am sa va destainui iarasi ceva, doar sunteti prietenii mei! Cand scriu un articol, eu traiesc povestea pe care o scriu! Cand pun ultimul semn de exclamare in text, nu-mi place sa retraiesc, „incalzita”, povestea. Se intampla asadar- imi asum intreaga vina, cu scuzele de rigoare- sa las, epuizata emotional pentru moment, scapate, greseli gramaticale sau de alt tip! Nu se va mai repeta, pentru ca nu voi mai publica imediat draftul, ci numai dupa ce-mi recapat energia si luciditatea sa-l recitesc.

Chiar si in conditiile unor litere in plus sau in minus, ale unei virgule inutile, am trait de curand o experienta frumoasa: am intrabat protagonista despre care scrisesem articolul, daca este de acord sa il public in forma respectiva. Niciun raspuns. Astept. O „strig”. Tot nimic. O intreb pe prietena sa, daca stie ce se intampla. Modesta si minunata femeie, eroina articolului meu, se emotionase si nu vedea din pricina lacrimilor nici sa citeasca textul, nici sa imi scrie ca, da, ii place! Ii cer iertare, sigur puteam scrie si mai frumos despre ea! Dar poate i-am facut un bine, draguta de ea!

Acum o vom cunoaste pe timisoreanca stabilita in U.S.A. Dora Cary. Personal, iubesc toate creatiile Dorei, si-am sa va spun de ce. Dora face jucarii din carpa, iar mie imi plac foarte mult jucariile din carpa: crosetate, tricotate sau cusute la masina, moi, vesele si cat mai mari!. Apoi, Dora mai face si quilturi, si, pe cuvantul meu de onoare, eu ador tot ceea ce are a face cu odihna, iar o patura quilt mi-ar placea grozav, grozav, grozav de mult! (Dati click pe cuvintele inrosite ” patura quilt”, veti afla mai multe.) Face si genti, si, in general, cam orice presupune educatia sa de designer. Are un cv impresionant! I-as fi putut dedica un ciclu de articole numai Dorei! A tricotat si a impletit genti, a facut jucarii din fetru si plus, a brodat veste si a creat bijuterii mari si indraznete.

In America, a descoperit quiltingul si face continuu paturi si paturici, care se vand teribil de bine, fiind foarte apreciate. Ca si gentile pe care le face! Masina Dorei de cusut a contabilizat pana acum 3 milioane (!) de cusaturi. Dar dragei noastre asta ii place sa faca, uneori si 8 ore pe zi! Te invidiez, Dora, draga, cu siguranta detii o armonie interioara rara!

Cand am atins subiectul „profit”, luati bine seama ce mi-a raspuns Dora Cary: ” Daca sunt multumita? Si da, si nu. Ma multumeste pentru ca cer un pret satisfacator pentru munca mea. Nu cred in a vinde o creatie handmade pe nimica. Cei care fac asta fac un deserviciu nu numai lor ci intregii miscari de handmade. Cumparatorul de handmade trebuie sa inteleaga ca cumpara ceva unic, special, facut cu grija si cu drag, ceva care nu se poate replica si cumpara de niciunde altundeva Nu ma multumeste pentru ca inca nu am ajuns la stadiul unde pot trai numai din handmade.”

Dora se bucura enorm pentru sansa libertatii de creatie pe care o are, ea fiindu-si singurul sau sef!

Am vrut sa stiu mai multe despre materialele cu care lucreaza si alte amanunte tehnice. Despre quilting stiu si eu cate ceva, din revistele gen „Lucru de mana”, dar am tinut sa stiu de la ea.

„Principala mea pasiune este quilting iar in acest domeniu ceea ce creez eu se numeste “modern quilting”. Imi plac culorile, in general, si mai ales portocaliul, care se regaseste adesea in quilturile mele. Folosesc materiale de bumbac 100% in culori solide sau cu un design. Prefer dungile pentru ca ofera miscare si o dinamica anume in orice situatie. Imi place sa creez tipare inspirate din trecutul meu de inginer: geometrice si logice, dar interesante si pline de culoare in acelasi timp.”

Dora Cary expune quilturile sale in diferite locatii: muzeul de arta local, biblioteci, magazine de specialitate, festivaluri si expozitii de specialitate… In plus, are doua magazine pe platforma Etsy, unul pentru quilturi, altul pentru gentile create de ea. Bravo, Dora, suntem mandri de tine! Bravo Dora!

Va voi reda cateva din reactiile clientelor sale, dar aflati mai intai ce crede Dora despre conceptul handmade:

„Cred ca in aceasta epoca tehnologica avansata, intoarcerea spre handmade este o intoarcere spre umanitate, spre authentic, spre individualism si unicitate. Nu pot decat sa ma bucur pentru asta si iti multumesc, Ioana, pentru aportul la promovarea acestei miscari.”

„Modelele sale sunt la fel ca ea: autentice si prietenoase, intotdeauna fericite sa-ti ofere o mana de ajutor.”

„Am primit astazi quiltul si, pur si simplu il iubesc! Mi-a depasit toate asteptarile!”

Atat despre Dora, deocamdata! Pe Dora v-o prezint si v-o recomand cu dragoste, fara multe alte cuvinte. Eu o iubesc si o respect cu toate ca nu stiu cu mult mai multe despre ea decat voi. Dora, mi-ar placea sa te pot imbratisa intr-o buna zi! Multumesc pentru colaborare si mult succes in pasiunea si totodata afacerea ta!

Alegeti handmade, dragii mei, e lucrat cu foarte mult suflet si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare! (Bannerul Dorei de pe blogul meu va conduce spre pagina sa de facebook. De acolo, sigur veti sti cum sa o contactati daca va doriti unul dintre produsele sale unicate.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Dora Cary si minunatele sale quilturi!

Lasă un răspuns

