Accesorii Handmade (with love) by Andreea Tret.

Buna ziua! Va salut iarasi, cu foarte mult drag! Pe data de 7 Martie, anul acesta, scriam cel de-al patrulea articol in cadrul proiectului, pe care mi-l doream de succes, de promovare a handmade-ului romanesc. Scriam in acel articol, „Flori pentru viata”, pentru prima data, despre fimo, despre care aflasem cu extrem de putin timp inainte ca exista si ce este, si despre Andreea Tret, despre care, astazi, la 1oo de articole distanta, scriu iarasi. De ce fac aceasta? Pentru ca sa subliniez perseverenta acestei creatoare de accesorii florale din lut polimeric, dintre care posed si eu cateva, cumparate cu toata increderea de la Andreea. Pentru ca imi doresc ca peste alta suta de articole sa o regasesc inca si mai creativa, si mai ingenioasa, si mai indrazneata!

Nu recitesc ce am scris atunci despre creatiile Andreei, dati voi click pe titlul Flori pentru viata, de mai sus, daca doriti sa cititi. Imi amintesc ca ma indragostisem atunci de florile si culorile ei dulci!

A inceput sa faca diverse accesorii din dorinta sa de a se distinge prin ele de restul domnisoarelor din comunitatea brasoveana, si nu numai. In primul sau colier, a pus lalele albe si rosii. Tare frumos trebuie sa i se fi parut, nu-i asa? Cum sa nu fi prins Andreea drag de floricit?

In prezent, lucreaza zilnic cate 4-5 ore, angajata si in alta parte fiind, pentru a realiza comenzile clientelor sale numeroase si fidelizate de ea prin seriozitate, talent, preturi rezonabile si mici cadouri. Este fericita de vanzarile in crestere ale bijuteriilor Accesorii Handmade, dar zambetele noastre, ale clientelor sale, ale iubitoarelor stilului sau, o fericesc si mai mult! A legat prietenii frumoase cu mai toate cumparatoarele accesoriilor sale!

 „In fiecare piesa pe care o lucrez se afla o parte din mine, insa daca ar fi sa aleg cand pun mai multa pasiune intr-o piesa este atunci cand modelez floricele in culori pastelate, verde, mov.”

Iata doua marturii pe cale le-au facut doua dintre clientele Accesorii Handmade:

Andreea esti un artist desavarsit! Nu mi s-a mai intamplat sa imi doresc atat de multe lucruri deodata smile emoticon Felicitari! Aura Hriscu.
„Recomand cu caldura accesoriile realizate de Andreea Tret. Accesoriile sale sunt o adevarata opera de arta pentru ca Andreea pune suflet in tot ceea ce face. Sunt ideale pentru a iesi din anonimat . Cu siguranta vei fi remarcata . Pentru ca de la saptamana la saptamana, Andreea creeaza lucruri si mai minunate! Voi ramane constant o clienta fidela! Multumesc din suflet pentru accesorii!” Adelina Marin

Adaug si eu marturia mea, acum. „Ii recunosc stilul Andreei dintr-o suta. Imi plac si alte stiluri, am si voi mai avea bijuterii realizate si de alte creatoare, dar Andreea Tret a fost si va ramane prima mea dragoste. Iata de ce i-am dedicat inca un articol. Sa-i amintesc aceasta si s-o incurajez sa nu renunte sub niciun pretext la handmade!”

Alegeti handmade, dragii mei, eu mi am multe propuneri sa va fac, caci avem atatia artizani! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

