Claudia Giurgeca, pe mine m-ai topit!

Scriu in stare de lichefiere. Adica, sunt in plin proces: deja imi vad picioarele topindu-se, micsorandu-ma. Sunt ca Olaf in aceste momente!  Stiti voi, Frozen... (Noroc ca am inaltime de girafa si am astfel destul timp- sper!!!- sa scriu despre cateva bijuterii care mi-au amortit scalpul de emotia aceea, tip: „Wow! MIE cum mi-ar sta colierul acesta? Dar acesta? Wow! Sau acesta?”)

Giurgeca Claudia este o femeie foarte frumoasa. Ca la carte! Iar bijuteriile sale, sunt delicate, moderne, cu foarte multa personalitate! Am selectat sa va prezint si voua, iubitorilor de handmade si de frumos in acelasi timp, un model de colier in mai multe culori, caci fiecare culoare, imprima colierului alta imagine, desi aceeasi forma! Am sa va spun ceva: imi vine sa ma las de acest proiect de promovare, sa predau unuia mai insensibil, stafeta: ma indragostesc prea tare de unele accesorii pe care vi le recomand, si, cum sa rezist? Daca le-as cumpara pe toate, unde as ajunge? Nu de alta, dar nici afara nu ies eu prea des! Dar priviti colierele acestea cu esarfa ale Claudiei! Daca va imaginati ca as fi multumita sa am unul, nu ma cunoasteti! Le iubesc pe toate! Vreau sa simt „fundita” aceea intr-o parte, pe gatul meu! (Pentru ca imi plac salurile involanate, mi-am facut vreo 15, cred!)

Claudia este o artista in toata puterea cuvantului, stiu eu! (Din cele povestite de ea, evident.) Nu se plafoneaza niciodata asupra uneia sau mai multe tehnici, ii plac toate, le combina, le inventeaza! La fel, cu materialele! (Bine, o slabiciune mai mare o are pentru micromacrame.)

Aflu de la ea ca inca nu traieste din handmade. (Ma intreb perplexa: cum se poate? Daca nu o artista ca ea, cine? Cat mai dureaza pana va fi pretuit cum se cuvine lucrul handmade?). Deocamdata, Claudia castiga mult mai bine din serviciul sau, cu carte de munca.

Pe data viitoare, dragii mei! Ma duc sa ma bag in congelator, cat inca mai am sanse de recoagulare in vechea mea forma! (Cautati bannerul Claudiei, ca sa nu va para rau vreodata ca n-ati facut-o! Dragii mei, va rog inca o data: sa credem mai mult in handmade! E ilogic sa descurajam! Handmade-ul este lucrat cu foarte mult suflet, cu arta, este unic si ne prinde cel mai bine, nu-i asa?)

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Claudia Giurgeca, pe mine m-ai topit!

  1. Am cunoscut-o pe Claudia cand era incepatoare in ale handmade-ului. Este incredibil cum, aceasta doamna frumoasa, a reusit sa ajunga la asemenea performanta intr-un timp atat de scurt. Este foarte talentata.

Lasă un răspuns

