Badea Florica, o artista fimo de top!

Buna seara, dragi prieteni! Traiesc acum o stare placuta,  pe care o voi purta peste putin timp cu mine, in somn. Am bucuria sa pot sentimentaliza avand sub privirile mele, pasionate de handmade in general, si de fimo, in particular, imaginile unor bijuterii, minunate cu adevarat! Eu mi-am ales in inima mea un set, cel cu flori albe cu petale de fluture: stiu ca cerceii mi-ar crea senzatii, purtandu-i, ca niciunii altii, iar mana mea ar zambi cu gura pana la urechi daca as infasura-o suav in bratara aceea lata, frumoasa, frumoasa, frumoasa!

V-ar mira sa cititi ca stiu deja care sunt bijuteriile pe care o veti ruga pe Florica sa le faca pentru voi, degraba? Stiu! Pentru ca nu poate fi altfel! Cum sa nu vreti sa purtati voi colierul rosu, cu trei randuri de margele si cate-o superba floare, pe fiecare rand? (Colierul acesta, il vedeti afisat pe bannerul Foricai de pe acest blog.) Sau, cum sa suportati sa nu fie ale voastre colierul si cerceii cu flori de mar?

Florica a absolvit Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza, sectia sculptura. De la sora ei, care incepuse inaintea sa sa bijutereasca lutul polimeric, a prins si ea drag si indrazneala sa modeleze bijuterii dar si alte cele, cat se poate de realist! Daca va plac accesoriile din fimo, retineti bine numele Floricai Badea! Eu asa fac!

Florica are un magazin pe platforma Breslo, de acolo vin principalii sai clienti. Ea are insa si o slujba, asa ca nu poate spune ca traieste numai din pasiunea pe care o are pentru handmade. Dar e foarte fericita ca multumeste multe femei cu creatiile ei deosebite!

Gata. Va doresc din suflet, cum imi doresc si mie, sa aveti intr-o buna zi o bijuterie semnata Badea Florica!

Alegem handmade, pentru ca, slava Domnului, avem de unde si pentru ca ne prinde cel mai bine, da? Va imbratisez, noapte buna! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

